Ke har dokke gjort idag?

Hekla85

Elsker forumet
Ja, då vil eg høra litt dialekt og fra dokk i denne tråden, syns det e så sjarmerandes :)

Eg har hatt ein herrlige dag! Leverte snuppå og sov til 12.30. SÅ reiste eg ein tur på jobb og besøkte kolleganene mine, de e så herlige alle samen :)

Eg va så heldige at idag fekk eg besøga venninnå mi så føda på fredag på sygehuset og hilsa på den herrliga prinsesså, bare heilt heilt heilt nydelige :) Får ennå merr lyst på mitt lille nurk! Men må vel bare venta.

Så har formen våre goe idag, så eg har faktisk handla på butikken og hengt opp kler :)
All ære til Afipran og intravanøs på sykehuset :) Glede meg til å reisa inn på sygehuset imårå, for me e ein liden gjeng med Hyperemesis Gravidarum-damer som får påfyll. Koseligt å skravla litt med de :)

Koss har din dag vært? 

Det hørtes ut som en fantastisk dag :D Kjenner jeg er misunnelig!! Jeg har malt og holdt på i huset vi pusser opp i nesten 6 timer i dag! Heldigvis har jeg hatt besøk av to venninner som har hjulpet meg! Også var det ekstra gøy når jeg kunne fortelle dem den gode nyheten :D Hun ene fikk fullstendig sjokk! Kjempemoro :D Men de anstrengelsene har satt sine spor, så nå ligger jeg fullstendig slakt på sofaen :( Så i morgen må jeg rett åog slett ta en dag uten maling.. Tar heller en dag med venninna mi som skal gifte seg neste sommer og ser på brudekjole :D :D *gledeseg* Ha en fin kveld :D

I dag har jeg vært på plantasjen og kjøpt masse fine blomster til hagen:) Har vært på café med en venninne på Grunerløkka og hatt middagsbesøk av en annen venninne med datteren på 3år, som er verdens søteste. Jeg har scrappet litt med bryllupsbildene våre, og har trent 1time styrke etterfulgt med 1time tennis<3 Deilig med fridager!:D Imorgen er det tilbake på jobb på labratoriet på Geologisk institutt!:D

I dag sov æ t halv 2!... Sto opp å tok en dusj, åsså rengt æ t ei venninne. Å d va æ jaggu heldi me, for hu hadd nettopp baka kanelsnurra! Tok m mæ strekkeposn å for på kaffebesøk:) når kailljn kom heim for vi å venninna å henta ungan i bhg, for å fær videre på resturant:) enn meget roli dag:):):)

Hehe, dialekt, artig :)

I går va jentene og æ på biblioteket sammen med ei venninne og hennes lille jente på ett år. Så dro vi på kafe og spiste lunsj. Etter det va vi bare hjemme og lekte og slappa av :)

I dag skal vi ut og handle på butikken, minstejenta har bursdag om to daga, så vi må handle litt ballonga og kakeingrediensa ;) seint i kveld kommer dessuten pappaen i huset hjem fra sjøen, det blir digg det!

Først så hadde man noen ærender og gjøre både med og uten barn,leverte fra meg mini til eksen for broren hans er der:) Da jeg kom tilbake for og hente mini ble vi bedt på grilling og var da ikke hjemme før kl 20.30 i går ca..hadde det kjempe koselig og ungene fikk lekt kjempe masse..

I dag har man ikke gjort så veldi mye spennende. Vi kjørte oss en ganske lang tur, og så stakk vi innom svigermor etterpå. Tassen er veldi gla i henne, så han var jo helt i himmelen. :)
Vi drar til hytta i morra, så vi har åsså fått pakka litt klær. Er visst temmeli kaldt der oppe, så å pakke sommertøy er unødvendi, dessverre..

Nå har æ fått tassen i seng og rydda litt leker, så da er det kvelden på mæ åsså. :)

Så kjekt å lesa om ka dokk har gjort :) Spesielt når man føle man ikkje får gjort så møye sjøl om dagane :( HAr ikkje fått nappa øyenbrynå siden eg blei gravid så de har jo vokst igjen nr til øyelokket, hehe, har utroligt med hår på øyenbrynå :P

Vel, eg får komma igang med Tika Masalaen til mine kjære komme hjem, så de kan få seg någe goe mad :)

Back
Topp