Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: fairy
Jeg hadde et par svarte high top Kawasaki, som jeg ga til søsteren min på 12, hehe..
Syns Kawasaki er litt sånn fjortismote, helt personlig. Følte meg skikkelig fjortis med de.[8D]
Jeg syns man heller burde satse på Keds eller Converse hvis man skal ha noen kule tøysko når man er eldre enn 20. Jeg veeeet det ikke var det du spurte om, men jeg måtte bare si det, hehe![8D][:D]
Håper du ikke tar deg nær av det, smaken er jo som baken.[;)]
Ja, for det er jo ingen fjortiser som bruker Converse [8|][:D][:D]
Jeg hadde et par svarte high top Kawasaki, som jeg ga til søsteren min på 12, hehe..
Syns Kawasaki er litt sånn fjortismote, helt personlig. Følte meg skikkelig fjortis med de.[8D]
Jeg syns man heller burde satse på Keds eller Converse hvis man skal ha noen kule tøysko når man er eldre enn 20. Jeg veeeet det ikke var det du spurte om, men jeg måtte bare si det, hehe![8D][:D]
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: Lille Lu
Ta meg nær av det? Tøysejenta [:D]
Jeg bare liker hvite tøysko a'la den stilen. [:)]
Fant en side nå, norsk, hvor de selges til 499,-, med gratis frakt, det er vel ikke så ille? Skal tenke på det til i morgen (orker ikke gå og hente visakortet nå, hehe) [:)]
Er det ikke det de koster til vanlig? Jeg mener jeg kjøpte mine til 500; på Eurosko. Og da var det ikke salg.