Kavring???

friele

Elsker forumet
Jeg har lest her inne at noen gir kavring til å bite/sutte på..Men åssen kavring gir dere?
Jeg finner bare sånne poser med kavring,og de er sukret.....De skal vel ikke ha dem da???

Mener Wasa har noen som er usukret.   

Den jeg har er det ikke sukker i...Tror jeg!

Men er vel ikke så all verdens mye sukker i en kavring vel? Eller...?!

Tror det skal finnes en uten sukker altså ;)

Sikkert bare her i den lille byen våres de ikke har den tenker jeg[:'(] Ikke har de noe utvalg av babymat heller....
Jeg får utforskre dette,for jeg gav henne en sukret å hun elsket det,men vil jo ikke gi det hvis de ikke skal ha det..Får spørre på butikken i morgen om de kan få inn slike...

ORIGINAL: friele

Sikkert bare her i den lille byen våres de ikke har den tenker jeg[:'(] Ikke har de noe utvalg av babymat heller....
Jeg får utforskre dette,for jeg gav henne en sukret å hun elsket det,men vil jo ikke gi det hvis de ikke skal ha det..Får spørre på butikken i morgen om de kan få inn slike...

Synst det blir å være litt hysterisk jeg. Litt sukker tåler de, ingen fare så lenge du ikke setter deg ned å gir henne sjokolade, is etc [;)]

ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: friele

Synst det blir å være litt hysterisk jeg. Litt sukker tåler de, ingen fare så lenge du ikke setter deg ned å gir henne sjokolade, is etc [;)]

Jeg må si meg enig med deg egentlig,jeg vil og tro at de tåler litt..Men en hører jo på alt det andre sier når en ikke vet selv...[:)]

ORIGINAL: VicciogNikki!

min personlige mening er at det spiller da ikke noe rolle om de får noe som er søtt. hvorfor kan de ikke introduseres for dette da..??
alt med måte er min oppfatning.
gi de kavringene du har friele!=) det skader ikke[:D]

(nå er jeg null hysterisk av meg på så mange områder da[:D])

sånn skal det låte[;)]

Tusen takk Nikki.... Ja da gjør jeg jammen det,for jeg er jo enig med deg....Men så blir en liksom litt nervøs og da,hehe....

de fleste kavringene er sukret trodde jeg.. men "skorpa" er ikke sukret..  Vi bruker den.. er mange forskjellige sorter[:)]

har gitt knotten kavring i flere mnd, han elske det og det er bra å gnage på hvis de får tenner sa legen. Han får fullkornskavring, tror det er wasa

Tror nok ikke de har vont av å få litt sukker jeg, men om du vil gi litt grovere og usukrede(tror jeg) kavringer fins det jo sånne frokostkavringer. De pleier å ligge ved knekkebrød og sånt. Heter de ikke "skorper" eller noe sånt da? Regnwe med de kavringene du snaker om er sånne lyse sukkerkavringer?

Back
Topp