Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: frieleSynst det blir å være litt hysterisk jeg. Litt sukker tåler de, ingen fare så lenge du ikke setter deg ned å gir henne sjokolade, is etc [;)]
Sikkert bare her i den lille byen våres de ikke har den tenker jeg[:'(] Ikke har de noe utvalg av babymat heller....
Jeg får utforskre dette,for jeg gav henne en sukret å hun elsket det,men vil jo ikke gi det hvis de ikke skal ha det..Får spørre på butikken i morgen om de kan få inn slike...
ORIGINAL: Wiccababe
ORIGINAL: frieleSynst det blir å være litt hysterisk jeg. Litt sukker tåler de, ingen fare så lenge du ikke setter deg ned å gir henne sjokolade, is etc [;)]
Sikkert bare her i den lille byen våres de ikke har den tenker jeg[:'(] Ikke har de noe utvalg av babymat heller....
Jeg får utforskre dette,for jeg gav henne en sukret å hun elsket det,men vil jo ikke gi det hvis de ikke skal ha det..Får spørre på butikken i morgen om de kan få inn slike...
ORIGINAL: VicciogNikki!
min personlige mening er at det spiller da ikke noe rolle om de får noe som er søtt. hvorfor kan de ikke introduseres for dette da..??
alt med måte er min oppfatning.
gi de kavringene du har friele!=) det skader ikke[:D]
(nå er jeg null hysterisk av meg på så mange områder da[:D])