Turid Parken
Forelsket i forumet
Gir dere de små det? [:)] Har gitt Caspar det ett par ganger, og han ser ut til å like det han.. [:)] Men jeg er litt skeptisk til de små bitene han kan sette i halsen [:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ida_83
Vi gir ikke kavring for det er så mye sukker i de, men hun får sånne andre lignende fra Wasa som er uten sukker og litt grove. Hun syns det er kjempegodt, og er helt i hundre hvis i smører på litt leverpostei [:)]
ORIGINAL: ancas
Vi gir ikke kavring for det er så mye sukker i de, men hun får sånne andre lignende fra Wasa som er uten sukker og litt grove. Hun syns det er kjempegodt, og er helt i hundre hvis i smører på litt leverpostei [:)]
Er det sukker i de? Så ikke det når jeg leste på pakken [8|]
ORIGINAL: ~Yakine~
ORIGINAL: buffi
ORIGINAL: ~Yakine~
Nei, men hun fikk Mariekjeks igår! Det var godt det! [:)]
Er ikke den litt tørr og gi til ungene?[8|] Gikk det greit?
Det gikk fint ja, hun bløta den opp med spyttet sitt selv. Så hun nesten bare sugde på den! [;)]
ORIGINAL: papayamammaen
Jeg lurer på om det ikke finnes begge deler [8|]
ORIGINAL: papayamammaen
Jeg lurer på om det ikke finnes begge deler [8|]
Aner ikke, men jeg har hvertfall ikke funnet uten sukker. Var to typer der jeg så. Ene het sukkerkavring, og den andre bare kavring, men viste seg at det var mer sukker i den...