Kaving/Urolig ved mating

Katta92

Elsker forumet
Marsboere 2020
September To Remember
Lillemor får flaske, det har hun fått hele tiden. Alltid vært enkel å gi mat, men nå den siste uken har hun begynt å kave/ være urolig når jeg gir henne mat. Det er ikke hver eneste gang, men veldig ofte. Hun vrir seg, snur seg vekk osv. Tar jeg vekk flaska for å se om hun er mett eller må rape, blir hun som oftest sint fordi hun fortsatt er sulten. Hun er 7 uker, og har gått over til flaskesmokk med to hull, da det virket som om hun syns det gikk for tregt og ikke gadd mer.
 
Kanskje det kommer for fort? Vet noen bruker to smokker under måltid og bytter fra 1 til 2 etter litt, eller omvendt :)
 
Min får ikke flaske, men blir veldig kavete når melken kommer for fort. Ellers er det noen perioder hvor måltider er et kav fordi barnet er opptatt av andre ting. Som oftest når de er noen par mnd
 
Kanskje det kommer for fort? Vet noen bruker to smokker under måltid og bytter fra 1 til 2 etter litt, eller omvendt :)
Min får ikke flaske, men blir veldig kavete når melken kommer for fort. Ellers er det noen perioder hvor måltider er et kav fordi barnet er opptatt av andre ting. Som oftest når de er noen par mnd
Kan jo være at det faktisk kommer for fort, så få prøve meg fram litt med to smokker.
Men det kan også være noe i det du sier Eliz92 at hun er opptatt med andre ting om dagen, for hun glaner veldig rundt seg og skal ha med seg ALT.
Kan og være en urouke på gang. Les mer om det på denne siden:

https://www.babyverden.no/Baby/Oppdragelse/Dette-er-babyens-10-vanskeligste-perioder/

Om du ser på bildet hvilke uker baby er urolig så må du huske på at det er ca. Så selv om den sier uke 8 så kan det være at dere har det i uke 7 :happy:
Det kan være det kanskje, kombinert med VELDIG nyskjerrig baby som ikke skal gå glipp av noe :)
 
Back
Topp