Kaving om natten

Februargull2017

Betatt av forumet
Altså, jeg tåler en del oppvåkninger om natten altså, men hallooo.. jeg blir gal!

Lillemor har plutselig begynt å kave helt syyyyyykt om natten! Sover muse stille fra vi legger henne(19.00) - ca 23.00! Da begynner mareritte.

Det virker som hu sover da, men spytter ut smokken, finner ut etter 2 minutter at hun har mistet den, og hyyyler til hun får den igjen! Ligger å beveger seg da i 5 minutter før hun finner roen! Da tar det max èt minutt så er smokken ut igjen, og deretter nye to minutter før hun finner ut av det igjen! Sånn holder det på resten av natten..... hva farken er greia??? Skal sies at hun har sopp i munnen nå da! Går på medisin... kan det ha noen sammenheng? Noen med erfaring ang sopp/syyyykelig urolighet om natten??
Jeg rekker jo aldri å sovne mellom hver gang hun hyler/trenger hjelp!
 
Har ikke erfaring med sopp, men vi har hatt uro siden hun 4 mnd og kunne rulle. Hun gåkner hele tiden og nekter smokken om natten. Prøvd natt avenning men etter 2 uker startet det å vli verre igjen så da ble det påan igjen. Så vi har hatt urolige netter et halvt år..
 
Trodde ikke sopp skulle ha noe å si, fikk veryfall høre det for 5 år siden med eldstemann da han hadde det. Men sånn som du beskriver, har vi nå hatt det i 9 mnd[emoji28] hipp hurra for 3 timers nattesøvn (ikke sammenhengende engang). Måtte det bli bedre tider snart[emoji51]

Det er ikke tenner da? Minstemann her sliter med å ha tutten i munnen med tenner på vei.
 
Back
Topp