Kaving og fekting

Bamsemoms

Blir kjent med forumet
Vet at en del av dere sliter med urolige babyer på kvelden, men er det flere som har urolig baby også på dagen? Lillegutt er svært urolig på kvelden, men også på dagen, selv om det ikke er like ille da. På kvelden virker det som om han er overtrøtt. I tillegg har han luft i magen. Jeg tipper kanskje en av grunnene til at han fekter så mye med armer og bein er at han har luft i magen også på dagen. Synes bare det er litt rart at det har blitt så ille den siste uken. Kan det være noe annet enn magevondt? Kanskje utviklingstrinn? Han er 7,5 uker.

Noen andre som opplever det samme, eller har tips? Er utrolig slitsomt at han ikke vil ligge i ro. Pleier å hjelpe å bære og bysse, men må som regel bytte stilling veldig ofte da han fort blir lei.

Her kaver og fekter hun når hun er overtrøtt og/eller på kvelden. Men ikke noe mer enn det. Jeg tror der er en kombo av alt, andre utviklingstrinn, tretthet, irritasjon,luft og generell uro til tider..

Mye fekting med armene her. Det hjelper å svøpe henne når hun skal sove om natten, ellers klarer hun ikke å roe seg.

Han fekter alltid med armene her også, og han liker ikke å bli svøpt. Masse sparking med beina når han både blir ivrig og har vondt i magen.

Mye kaving når han har magevondt eller må bæsje . Prøvde å svøpe men det var ikke særlig populært :rolleyes:

H fekter mye med armer og ben hele tiden, men det er litt forskjell på om det er fordi hun er ivrig, har vondt i magen eller er overtrøtt. Jeg begynte akkurat å svøpe henne for å hjelpe henne å finne roen om kvelden, og det er fungert kjempebra! Hun blir illsint med en gang, men når vi bysser henne litt tar det ikke lang tid før hun faller til ro.

Back
Topp