Kaving i senga..hvor mye??

taita81

3 barns mor ♡
  Jau,snuppa har virkelig begynt å kave fælt nå når ho skal sove for natta. Snur seg og kryper overalt.Hennes seng er inntill min og saueskinnet litt over på min kant så er ikke så høyt opp til min seng så nå skal ho halvt sove på min..og nå snudde ho seg helt imotsatt retning så sovna oppå dyna si motsatt liksom. Legger ho jo på ryggen og sier nå skal du sove og natta osv osv..ligger litt,men snur seg og da er alt igang igjen.Hjelper lite med puta som jeg har hatt der en god stund som hjalp mot snuinga.. Skal jeg bare la ho surre til ho finner roen selv eller legge ho tilbake hele tiden.. Hvor streng skal jeg være egentlig?? Litt usikker her jeg[&:]

Herman ligger i babysafe hver gang han ligger i senga si nå, han [8|] han makka så fælt at han klarte ikke og finne roa, mye mer moro å herje og leke og tulle! [8D] Han kunne sovne, men snudde seg over på magen, og da gikk det ikke lenge før han stod på alle fire og ja, jeg fant ham stadig nye plasser rundt om i senga, hehe.

Så nå ligger han "fastlenka", og finner seg i det også. [:)] Så det ble løsninga for oss.

Men nå svarte jeg vel strengt tatt ikke på spørsmåla dine [8|] [8D]

hva er det fornoe da [8|]

ORIGINAL: taita81

en sovepose men hull til armene, a la slike som man bruker om de små har en tendens til å sparke av seg dyna og bli kalde. babysafen har ringer i sidene, og i disse ringene klipser man fast en "strikk" som går under senga - slik at babyen er fast, klarer ikke å snu seg eller kave rundt. jeg grudde meg skikkelig til å ta den i bruk, men den funker kjempebra for oss! [:)] vi har den fra babydan, om du søker litt på nettet..[:)]

Hva er dette for en slags "Pose"??? MEn ho kaver voldsomt og trodde nesten ikke ho ville klare å roe seg ned..klarer jo å snu seg hit og dit og snu seg,dra seg overalt så vet sannelig ikke jeg.Kan være det er en overgang til å finner et slags rituale eller favoritt stilling nå som ho klarer å sove på magen.. Hehe..syns bare det tar litt av[:-][:)]

Hvis Emil kaver veldig når vi legger ham i senga, lar vi ham bare holde på til han blir lei. Og når vi merker at han når det punktet, går jeg inn til ham igjen, går igjennom leggerutinen på nytt og da sover han stort sett innen 5-10 min.

Her kan hun surre rundt i senga litt, men da lar jeg henne bare holde på.. etter en stund blir hun lei, og da er det å legge henne til på nytt.. har en standard "sovestilling" [:)]

Se det an.. roer hun seg på eiga hand, trenger du jo ikke gjøre noe [;)]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: taita81

en sovepose men hull til armene, a la slike som man bruker om de små har en tendens til å sparke av seg dyna og bli kalde. babysafen har ringer i sidene, og i disse ringene klipser man fast en "strikk" som går under senga - slik at babyen er fast, klarer ikke å snu seg eller kave rundt. jeg grudde meg skikkelig til å ta den i bruk, men den funker kjempebra for oss! [:)] vi har den fra babydan, om du søker litt på nettet..[:)]

VEt ikke om jeg fant den saken din jeg,så bare vanlige soveposer liksom..ikke med slike klipser[8|] FÅr se det litt ann men hehe..blir litt små stressa av ho og for å ikke si lei,søtt i begynnelsen men jauda!!! Kan sikkert finne disse på reflex eller barnashus??

Back
Topp