Nr 3 i april?
Glad i forumet
...anbefales ikke hvis du er kvalm og har sure oppstøt
Gud så jeg angrer...
Gud så jeg angrer...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gud så jeg angrer...Er du også plaget? Har du spist? Jeg har funnet ut at yoghurtis er det beste, men lite næring!!!baby2 skrev:
*Twixie* skrev:
Er du også plaget? Har du spist? Jeg har funnet ut at yoghurtis er det beste, men lite næring!!!baby2 skrev:
Veldig plaget gitt. Går sykemeldt nå.
Minimalt med mat som går ned. Lovehearts er alt jeg får spist, for det demper kvalmen litt. I dag må jeg få kjøpt noe pepsi max, for å se om det hjelper....
Hvilken yoghurt is er det da?
prøv å lage smoothie med mix av tropisk frukt og/eller bær og litt juice, syrlig og friskt når man ikke har lyst på noenting! Jeg har sånne porsjonsposer med smoothiemix i fryseren, lettvint å mose sammen med blender eller stavmixer og gir næring mens man slurper det i seg med sugerør!Marian87 skrev:
Jeg er ikke plaget med svangerskapskvalme, men har reflux så har testa endel mat som gir mer kvalme, og som hjelper mot kvalme... Ser du stort sett ikke spiser no, men når du klarer så er dette ting du IKKE bør spise sjokolade, sterke krydder, bringebær, fersken, tomat, hvitløk, eple, alle former for juice...i tillegg kan melk føles lindrende, men melk kan øke magesyreproduksjonen og derfor være kvalmende. Når jeg hadde en dårlig periode for noen år siden var ris min store trøst, og etterhvert også ren kylling. Mint er anbefalt som kvalmestillende, men ville prøvd meg på litt mintblader var jeg deg...jeg synes hvertfall det har en mye bedre virkning :) Ellers er ingefærte også en bra ting.. Håper du får i deg litt næring etterhvert :)gla'jenta78 skrev: