KAVER

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Ååårgh! Theo kaver så utrooolig mye ved puppen. Det har han egentlig alltid gjort, men ikke såå mye! Han spreller med armer og ben og slipper puppen hele tiden!

Han har hatt noen mnd nå der det ikke har vært så galt å amme han, men han har liksom alltid kavet litt. Men dette tar kaka. Skikkelig stress å amme. Noen som har peiling på hva som kan være grunnen?

Prøver han å få med seg alt rundt han eller bare finner han ikke roen?? bare tenker om feks tv er på masse folk rundt osv???

ORIGINAL: Pixiee

Prøver han å få med seg alt rundt han eller bare finner han ikke roen?? bare tenker om feks tv er på masse folk rundt osv???

Begge deler. Eneste gangen han ligger rolig og spiser er om natten. Har prøvd ulike stillinger, men han er like makk uannsett

akkurat sånn var mari også da jeg ammet henne. kjempeurolig gjennom hele ammingen. det var slett ikke noe kos lenger for noen av oss.

men da jeg til slutt begynte å erstatte puppen med flaske, så roet hun seg med en gang. jeg tror at problemet var at hun var så glupsk og hun ble så sint og frustrert fordi melka kom for tregt ut og så lite i gangen.
jeg hadde plutselig en helt ny unge! deilig var det. både for meg og henne.

det var sånn det var i dette huset, men jeg sier ikke at dere skal slutte å amme altså. det er jo forskjellig fra baby til baby selvfølgelig:)
men jeg dytter litt for dere,
DYTT, DYTT [:)]

Tenner kanskje?
Ubehagelig å suge når tenner sprenger på...[;)]

ORIGINAL: Storetroll

akkurat sånn var mari også da jeg ammet henne. kjempeurolig gjennom hele ammingen. det var slett ikke noe kos lenger for noen av oss.

men da jeg til slutt begynte å erstatte puppen med flaske, så roet hun seg med en gang. jeg tror at problemet var at hun var så glupsk og hun ble så sint og frustrert fordi melka kom for tregt ut og så lite i gangen.

det var sånn det var i dette huset, men jeg sier ikke at dere skal slutte å amme altså. det er jo forskjellig fra baby til baby selvfølgelig:)

Har tenkt på det, men det er nok ikke det som er problemet. Heller omvendt. Melken spruter inn i munnen hans, og visst han slipper så står spruten sikkert 10-15 cm ut i luften.. Så er nok heller at han ikke klarer å svelge unna.

ORIGINAL: Klarforbaby

Har tenkt på det, men det er nok ikke det som er problemet. Heller omvendt. Melken spruter inn i munnen hans, og visst han slipper så står spruten sikkert 10-15 cm ut i luften.. Så er nok heller at han ikke klarer å svelge unna.

såpass! heldig du da, på en måte.......................men det kan kanskje og bli for mye av det gode[8|]
du får bare spørre helsesøster[:)]

og fortell gjerne etterpå hva hun sa, jeg er nysgjerrig siden jeg har hatt det samme problemet før[:)]
jeg glemmer jo selvfølgelig hver gang å spørre om det..

Har du prøvd å gi han noe han kan holde i når han skal spise? Vesla her MÅ ha kosekluten sin i hånda og helst med en flik opp over ansiktet for å finne roen ved puppen. Hvis hun mister den underveis så den faller på gulvet så blir det bare kaving igjen. De er rare disse søte små altså.

ORIGINAL: mammatilBA08ogK10

Har du prøvd å gi han noe han kan holde i når han skal spise? Vesla her MÅ ha kosekluten sin i hånda og helst med en flik opp over ansiktet for å finne roen ved puppen. Hvis hun mister den underveis så den faller på gulvet så blir det bare kaving igjen. De er rare disse søte små altså.

Nei, det har jeg ikke! Skal prøve det ved neste måltid [:)][:)] Takk for tipset [:)]

ORIGINAL: Klarforbaby

såpass! heldig du da, på en måte.......................men det kan kanskje og bli for mye av det gode[8|]
du får bare spørre helsesøster[:)]

og fortell gjerne etterpå hva hun sa, jeg er nysgjerrig siden jeg har hatt det samme problemet før[:)]
jeg glemmer jo selvfølgelig hver gang å spørre om det..

Jeg spurte igrunn bare om det var pga nakken.. Fysio var der også, og hun kunne ikke se noe galt med han. Så er nok ikke vondt for han å spise i alle fall. Kanskje det bare er fordi at han ikke klarer å svelge unna, slik at det blir ubehagelig for han..

Sånn var det her også.. Og sånn er det her nå også når puppan e tom å ho vill ha mer, så da får ho flaske å kan spise 180 ml etterpå.. Å bli å gla etterpå :P

Back
Topp