Kavat, Sorel, superfit vintersko til barn, erfaringer?

Nawroz

Forumet er livet
Ja, vil ha deres erfaringer? Bra, dårlig? holder på varmen? holder seg tørre? eventuelt andre skomerker som fortjener skryt?

Var å sjekka ut årets vikingmodeller, synes de virka så smale i str 28 som jenta mi må opp i i år. Så vil gjerne prøve noe annet i år :)

Vi bruker Sorel vintersko. 
Han minste på 5 år har bare hatt Sorel, hun eldste på 11 har hatt Sorel de siste 5-6 årene. 
Har Sorel vintersko selv, og de er super gode! 
Ingen av oss som er kald på beina, ikke blir vi våte. Kan virkelig anbefales :) 

Ok, de er ikke for tunge for en på 3,5 år da? Leste andre steder at noen mente de ble for tunge til så små barn. Altså, sorel :)

~testomania~ skrev:
Jeg har bare erfaring med Superfit, men vi er superfornøyde med de. Gutten min har en fotstillingsfeil og er bred over foten, og disse sitter veldig godt på han.

Oh.. takk for info. Har blitt anbefat disse, men jenta vår har smale føtter.... så da er nok ikke disse noe for henne. Blir litt gal av hele vintersko greier... Syns Ecco sitte best, men liker ikke sålen. Viking er litt breie men gode gummisåler...... må vel dra rundt å prøve alle.

Noen som har prøvd Ponny sine? man får nemlig Ponny + slusher for 899,- i barnepakke på Eurosko nå.

Hadde superfit sine i fjor. Vet det er litt tungvint, men kjøpte de med snøring. De satt best på beinet og siden hun da akkurat hadde begynt å gå syns jeg det var viktig.

Aner ikke i år, men viking sine syns jeg fortsatt er for store og klumpete, samme med sorel sine, men erfaring fra jobb så er de supre for større barn.

Her blir det nok superfit;)

Vi har best erfaring med kavat skoene. De sitter godt og er gode og varme. Ellers er det lurt å ta med barnet og prøve skoene, så du får de som sitter best på barnets føtter.  Lykke til i skojungelen. 

her har vi veldig god erfaring med kavar defender :) Har nå kjøpt par nr 3 til Linus. Han er aldri våt eller kald på beina :)

TonjeJenta skrev:

~testomania~ skrev:
Jeg har bare erfaring med Superfit, men vi er superfornøyde med de. Gutten min har en fotstillingsfeil og er bred over foten, og disse sitter veldig godt på han.

Oh.. takk for info. Har blitt anbefat disse, men jenta vår har smale føtter.... så da er nok ikke disse noe for henne. Blir litt gal av hele vintersko greier... Syns Ecco sitte best, men liker ikke sålen. Viking er litt breie men gode gummisåler...... må vel dra rundt å prøve alle.

Noen som har prøvd Ponny sine? man får nemlig Ponny + slusher for 899,- i barnepakke på Eurosko nå.

Vår jente har smale føtter, og vi sliter med det. vi fikk også anbefalt Superfit, og har nesten kun brukt det siden. De sitter veldig godt på henne! Viking er alt for breie! Ecco sine sitter også godt på henne.

Back
Topp