Katy!!!

Takk for at dere tenker på meg :) men går dessverre ikke så bra... Riene begynte igjen i natt klokken 3. De var veldig kraftige med 3 min mellomrom. Så ble de me 5-7 mellomrom og det har jeg hatt siden 5 i dag morges. De sjekket klokken 3 og da var det ingen åpning :( er så lei... Lurer på hvor lenge jeg skal være her med rier uten at de gjør noe mer. Klarer snart ikke mer etter et døgn med rier...men ser veldig frem til å møte gull jenta :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Uff....ikke noe ålright... Håper det skjer noe snart og du snart har det lille mirakelet i armene dine :)

God klem!!! DET er snart over...

Tusen takk for det jenter :) hjelper at dere heier :)

Du blir forhåpentligvis satt igang om det fortsetter slik...må jo ha krefter igjen til selve fødselen. Lykke til, tenker på deg!! Du har nok den lille i armene snart <3

Lykke til :) Håper du slipper å vente så lenge nå :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

lykke til, krysser fingrene for at det ordner seg og du har gullet i armene så fort som mulig :)

Lykke til! Håper det er endringer hos deg nå! :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ingen forandring her dessverre...Er kommet hjem for å vente på åpning.. Er utslitt psykisk og fysisk.. Ville ikke hjelpe meg i gang da de mente det var risiko fullt. Så da ligger jeg her hjemme med smerter fra hel.... Motivasjonen er på bånn.. Bare klaging med meg, men er ikke bare bare visst :)

Uffda. Håper det begynner å skje noe snart! Sender en god klem til deg :)

Huffda, håper det snart braker løs og du får lillingen din i armene dine. Skjønner godt at du er utslitt! :S
Skal prøve å sende deg fødestøv og håpe at du snart er ferdig! :)

Må skuffe deg veldig her, men holdt på sånn i 5 døgn før de stoppet meg så jeg kunne sove og spise, 4 timer senere var det dukket opp for aktiv fødsel som tok 10 timer !!!!! Men hadde en fin fødsel å tenke tilbake til ;) så hold mote oppe ;) lykke til

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp