Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skjer det dessverre INGENTING og jeg er såååå utålmodig! Ingen antydning til noe her heller.. Hehe vi som liksom skal være først ute i august, det tviler jeg på jeg var sist hos jordmor i uke 38, så gikk hun på ferie, så var jeg på vekstkontroll på sykehuset i uke 39, så har allerede fått time til overtidskontroll den 6 august. Håper iiiinderlig jeg slipper å bruke den! Nå må gullene våre komme!Hvordan går det? To dager igjen!! Skjer det noe?
Her er det ikke antydning til at noe er på gang en gang skal til jm i morgen og da blir det bestilt overtidskontroll i tilfelle det ikke skjer noe! har du hatt siste jm time?
Venter nr 3 4. August
Håper du og slipper overtid! Kan det bare skje også uten noen tegn? Håper detNei jeg vet rett og slett ikke hva som skjer her... Håper ikke du trenger den overtidskontrollen!! Plutselig så skjer det *Håper jeg* "Bare" 40 uker i morgen og har nesten gitt opp at han noen gang kommer ut:/
Venter nr 3 4. August
Kjenner meg såååå igjen fra sist svangerskap, gikk 13 dager over og jordmoren min bare "slapp av, det er enda ingen som har blitt igjen inni der" ... hun om det! Jeg er ikke sikker på at han hadde kommet i det hele tatt om jeg ikke hadde blitt satt igang på dag 12...Nei jeg vet rett og slett ikke hva som skjer her... Håper ikke du trenger den overtidskontrollen!! Plutselig så skjer det *Håper jeg* "Bare" 40 uker i morgen og har nesten gitt opp at han noen gang kommer ut:/
Venter nr 3 4. August