Kattunger *LANG* OPPDATERT

*Tea*

Glad i forumet
Katten min har da klart å bli gravid, da jeg har glemt å gi henne p-piller et par ganger.
Er så sinna på meg selv nå. [:@]
Skal til dyrlegen nå, og finne ut hvor langt hun er på vei og hvor mange det er.
Tror hun er langt på vei, da det synes ganske godt.

Jeg får ikke lov å ha kattunger der jeg bor, sist jeg hadde truet de jeg leier av å kaste meg ut. Moren min mener derfor at jeg burde ta abort på katten, men jeg synes dette er helt GRUSOMT. Spesielt når hun er langt på vei [:(]

Vet at jeg selv har satt meg i denne situasjonen selv, ved å glemme pillene.

Jeg vil ikke ta abort på katteungene, kan klare og skjule det for de jeg leier av, men så er det det og gi dem bort da.

Det er jo nesten ingen som vi ha...

*DA VAR HUN LANGT PÅ VEI, SÅ INGEN ABORT BLIR DET UANSETT, CA 3 KATTUNGER KOMMER OM 4 UKER, ROP UT OM NOEN VIL HA EN, LEVERINGSKLARE I JU
NI*

Ingen venner som kan passe på mor + barn til ungene er klare for levering? [:)]

ORIGINAL: AnaBanana

Ingen venner som kan passe på mor + barn til ungene er klare for levering? [:)]

Nei, har i alle fall ikke funnet noen som har noe spesielt lyst enda.
dessverre [&:]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Lite tips bare:
Steriliser katten din!
Ikke bare er det billigere i lengden, men det minsker sjansen for kreft og lignende på katten senere..[:)]

Ja, blir sterilisering etter dette.
Hadde egentlig tenkt å vente et års tid, til jeg flyttet. Da jeg ville at hun skulle få kattunger, slik at vi fikk beholdt en.

*lister meg ut og later som om jeg ikke har lest her*

Neida, men lykke til. Jeg fikk meg to nye katter i går jeg, så kan virklig ikke ha fler.

Sett inn annonse på finn.no[:)]
Forklar situasjonen, og at du leter etter et trygt hjem for kattemor og hennes små frem til levering. Og at du vil stå for mat og ansvar. Også ansvaret med å gi bort kattungene når den tid kommer.

Vist dette har skjedd flere ganger anbefaler jeg deg virkelig å sterelisere katten din. Da er problemet løst, det finne så mange katter der ute som trenger ett hjem, vi trenger ikke fler med det første!
Jeg hadde snakket med dyrlegen om dette, og hva de synes du bør gjøre.

ORIGINAL: Gollemor

Sett inn annonse på finn.no[:)]
Forklar situasjonen, og at du leter etter et trygt hjem for kattemor og hennes små frem til levering. Og at du vil stå for mat og ansvar. Også ansvaret med å gi bort kattungene når den tid kommer.

Ja det var en god ide [:)]
vært å prøve i alle fall.
Tusen takk

Skjedd en gang tidligere at hun har vært gravid, men da hadde jeg ikke fått noe beskjed om at hun ikke fikk lov å ha kattunger.

Blir sterilisering etter dette.

Skal til dyrlegen nå, så skal snakke med hun nå.[:)]

Annonse på finn og i avisa.
Kanskje henge opp lapper på butikken også, med bilde?

håper du får gitt dem bort...

Steriliser nå sier jeg bare. Da fikser de det med kattunger på samme tid for en liten ekstra pris bare.

skjønner at det er fælt og ta bort kattungene nå,men hvis du går på finn.no på gis bort og ser hvor utrolig mange som er lei katta si eller plutselig fant ut at katten kunne få kattunger og gir bort både mor og unger,så er det ikke så ille allikavel.

da katten min ble gravid så dro jeg rett til dyrlegen og steriliserte henne ,var skikkli fælt og se på de 5 kulene på livmoren,men selv om jeg hadde funnet 5 fine hjem til de kattungene da er det faktisk 5 andre kattunger som blir dumpa,eller drukna eller verre,er jo bare og lese hvem som helst avis i hele landet om sommeren hvor det står om katter som er dumpa etc.

uansvarlig av deg og ikke gjøre noe med det slik at vi får ned kattestanden her i norge.

Da var hun for langt på vei til at hun kunne ta abort.
Eneste muligheten jeg hadde da var og komme med de med en gang de var født og avlive dem.
Og det gjør jeg bare ikke altså.
Vi skal flytte om ikke så mange mnd, så får holde dem inne.
Der jeg flytter kan jeg ha mer enn en katt, så beholder eventuelt en av kattungene selv.
Men det er fortsatt 2-3 og gi bort. Da Dyrlegen trodde hun ventet ca 3 kattunger

[:D]

Vi har lyst på, men dere bor jo helt i oslo, og vi i stavanger, så det blir litt langt for en katt.
Ordner seg sikkert[:)]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

du virker som en som bryr seg om kattene dine, det er kjempebra!
håper du finner gode varme hjem til de.

12 uker med varme gode babypuser å se fram til.

Tusen takk [:)]
Ja tror datteren min kommer til kose seg masse, veldig flink med mamma pusen :)

ORIGINAL: *yummymummy*

Vi har lyst på, men dere bor jo helt i oslo, og vi i stavanger, så det blir litt langt for en katt.
Ordner seg sikkert[:)]

takk, hehe ja det blir litt langt ja[:)]

vi venter og unger her snart. har hatt kull før. la ut på finn, og fikk maaange tlf fra folk som ville ha[:)]
hadde reservert bort allsatser på at du er like heldig [:)]e 5 før de var 1 uke gammel!

du får gjøre d beste ut av situasjonen[:)] du får helt sikkert gidd bort et par hvis du går inn for d. vi hadde aldri problemer med de 3 kullene vår fikk før vi steriliserte[:)]

ORIGINAL: Serenity

vi venter og unger her snart. har hatt kull før. la ut på finn, og fikk maaange tlf fra folk som ville ha[:)]
hadde reservert bort allsatser på at du er like heldig [:)]e 5 før de var 1 uke gammel!

Ja man kan være heldig[:)]
La ut forige gang hun hadde kull på finn.no
Fikk ingen henvendelser :(

Back
Topp