Kattungene våre

Birdie

Glad i forumet
Her er Fiffi, med sine fire søte små...hun var så flink atte, hadde litt problemer med førstemann, som kom med halen først og satt fast hodet. Hun fikk fullstendig panikk og hylte og løp rundt i ring, tilslutt måtte min mann hjelpe til, så han har vært jordmor idag[:D] 

ååååååååå, det er så deili med kattunger!! gratulerer, og flinke jordmor-mannen din :)

ORIGINAL: MiaMamma

ååååååååå, det er så deili med kattunger!! gratulerer, og flinke jordmor-mannen din :)

signerer

Solvit: tror det er 6 uker katter går..[8|][:)]

ORIGINAL: Solvit

signerer. Jeg venter også kattunger! Men er ikke 100% sikker på når dem kommer. Lillepus ser ut som en rund ball. Kjente de sparka inni magen hennes. Er det ca 3mnd de går "gravide"?

Jeg kjente også de sparket inni magen til Fiffi - moro! Katter går gravide i ganske nøyaktig 65 dager [:)] (pluss-minus 2 dager) Gled deg! Det er kjempemoro! [;)] Bortsett fra at de stakkerne ikke kan få noe lystgass da *hehe* Men svigerinna mi sa at de ikke hadde vondt når de fødte, kunne bare få panikk hvis noe satt seg fast. Og det så igrunnen ut til å stemme på Fiffi, for hun skreik bare med førstemann som satt seg fast...resten av fødselen lå hun bare å malte (av alle ting!) [;)]

[:D]

sign!!

Back
Topp