kattunge..

miss85

Flørter med forumet
Da det ikke har blitt noen spire på oss her hjemme, var vi å hentet oss en liten pus i går kveld .. ehe .. hadde vel blitt en liten pus likevel men [:D]
Det er en søt liten jente, en bengal pus. Men lurer litt på hva vi skal kalle henne da? vil gjerne ha et navn med s, evt, begynne med s ..
Vet dette er litt utenom tema her, men hadde vært koselig om noen kunne komme med forslag? Trenger noe annet å tenke på enn bare prøve å bli gravid nå!

Vil bare gratulerer deg med kattunge! Mannen min ønsker seg bengal katt, men siden vi har to birmaer så får det holde. Et fint navn på S er Sina. Hvertfall søtt jentenavn det!

Kom over noen benga puser på internett her i uka som var, å både jeg og samboeren falt pladask .. så vi har sett litt rundt, for å finne en som er til salgs ..
har en pus fra før, å der har vi vært så oppfinsomme at han heter bare pus [;)] så må nok finne på et "ordentlig" navn denne gangen .. flott med forslag, tusen takk, må nok diskutere det litt med samboeren min her ..
skal prøve å legge ut bilde her etterhvert, men må vente til hun vender seg mer til sin nye tilværelsen .. ligger under sofaen å gjemmer seg nå .. samboeren kaller hun bare "vettaskremten" for øyeblikket [:D]

Vår lille pus heter Miss, oppkalt etter pusen til Postmann Pat! Synes det er et søtt pusenavn...

hmmm tror ikke jeg kan komme med forslag til no navn jeg er skikkelig dårlig på det og lite oppfinnsom, men jeg ville bare si GRATULERER med ny pus[:)]

vi har to kattepuser, den ene heter guttepusen og den andre jentepusen he he[:D][:D]

emmaT: for et hærlig og morsomt navn du har på katten din[:)][:D]

Mine katter heter Dolly(hankatt), Emil(hokatt), Simba. Her er det gutten min som fikk bestemme navn.
De elste kattene heter Svarto, Mora(fikk navnet pga hun har fått så mange kattunger), Gråpus, Rusko og Småpus(som er en stor hankatt[:)])

Ja, 8 katter...litt mange kanskje[8|], men alle bor ikke under samme tak. Så ikke dere får skjokk[;)][:D]

Så fine navn dere alle har på kattene deres [:D]
Har fått mange forslag som jeg vil lufte for samboeren så snart han kommer hjem ..

mie83: fikk den litt billigere da den var 16 uker gammel (kan visst gis bort da de er så gamle som 12 uker). Har du sjekket litt priser på bengal-kattene? Skal du bruke den bare til kos eller avl/utstilling? Vi skal bare bruke vår til selskapskatt, å da hender det de ofte har et billigere alternativ ..

Katten min, som bor hos mamma, heter Snuppa! Hun er så skjønn!!!

katten vår heter Shikira og naboens heter Shira [:)][:)] Hun stjelte det jeg ikke valgte...hehe..

Jeg har en katt av rasen main coon. Hu er utrolig herlig og med en fantastisk personlighet. Emma heter hu og er bare en skikkelig kosekatt.

Er litt usikker på hva en main coon er? Er det vanskelig å forklare kanskje .. [;)]
Er ikke helt inne på disse rasekattene, men falt veldig for bengal-katten .. den var kjempe søt [:D]

mie83: de koster så mye ja .. vi ga 6000 kr for vår .. grunnen var at den var litt eldre og hun som solgte de ikke ville vente på å få solgt de (blir jo vanskelige jo eldre de blir) .. det er litt mye å gi for en katt, men med tanke på at vi fikk tilbud om en til 12 000 kr først som var enda eldre (6 mnd) så var det jo halve prisen ..
får jo utrolig mye selskap i en katt, og du har den jo veldig lenge da [:D]

jeg føler så med deg .. stakkars deg og familien din, og ikke minst stakkars pusene (vet jo ikke om det har skjedd noe med Kjell Bjarne da .. )
Det er så utrolig trist når slike ting skjer, men du må huske på hvor mye glede de ga dere alle i løpet av den tiden de var der ..

det er sant!
det synes jeg du skal huske .. å ta vare på de minnene de ga dere ..

SILJE, SOFIE, SARA, SABINE, SUNNE, SHIKITA, SHAKIRA, SONIA, SERINE, SUSI, SOBIA. DETTE ER NOEN AV NAVNENE JEG KOM PÅ I FARTA SOM BEGYNNER PÅ S[:)] MEN DET ER NAVN SOM JEG DIGGER: FIOLINE[:D] HADDE JEG HATT HOKATT SKULLE HUN HETE DET[:)] MEN JEG HAR EN HANKATT, SOM HETER NOE SÅ ORGINALT SOM GRÅPUS (HAN ER SELVFØLGELIG HELT GRÅ....)[8D]

Katta til venninna mi heter: hest!! he he
men hva med Sol

hest? hehe .. er veldig glad i hester altså men .. [:D]

Main coon er langhåret, godlynt, pratsom, ligner på ei lita gaupe med dusker på ørene og skal være litt sint/streng i ansiktet. En helt fantastisk katt som jeg aldri slutter å forundre meg over. er dyre, ligger på 7000-8000 kr for utstillingskatter og rundt 6000kr for kosekatt. Vi har fått vår omplassert. Emma skal være med på alt, undersøke alt og ha mest mulig oppmerksomhet......

Back
Topp