Kattnakken regntøy

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Hei! Er det noen som har erfaring med regntøyet til kattnakken? :) Jeg skal handle inn tøy til barnehagen for neste år og lurer på:

1. Heldress eller to-delt regntøy til 3-3,5 åring?
2. Fôret eller ufôret dress? Kan fôret dress erstatte vinterdress?
3. Hvordan er de i størrelsen?

Takk på forhånd :)

Hei! Er det noen som har erfaring med regntøyet til kattnakken? :) Jeg skal handle inn tøy til barnehagen for neste år og lurer på:

1. Heldress eller to-delt regntøy til 3-3,5 åring?
2. Fôret eller ufôret dress? Kan fôret dress erstatte vinterdress?
3. Hvordan er de i størrelsen?

Takk på forhånd :)

Jeg er superfornøyd med fôret regntøy fra de. Har da kun brukt fôret dress. Synes de er litt romslige i størrelsen.
De erstatter absolutt vinterdress for oss (bor i Rogaland) når det er fuktig på vinteren. Men vi har dog ikke særlig lave vintertemperaturer.

For oss erstatter de forede ikke vinterdress, men vi bor i Finnmark. De er derimot fantastiske om høsten og våren med litt ull under når det er litt ekstra kaldt.
Har ikke barn som bruker det selv, men jobber i bhg og endte med å gi det i julegave til niesen vår siden jeg jobber med et barn som har flere sånne

Vår straks 4 åring har brukt fôret dress i to sesonger, hos oss erstatter den vinterdress glatt! Eldsta har regntøyet og, vi er veldig fornøyd med alt fra kattnakken.
De er litt romslig I størrelse, så ikke lurt å tenke å gå opp en størrelse for å vokse inn i.

Kattnakken er helt fantastisk. Vi har prøvd det aller meste, og kommer ikke til å kjøpe noe annet enn Kattnakken igjen. :)

1. Jeg har heldresser til min på 3 år. Han er kjent som en svømmer, og det er absolutt best med heldress til han. Nå blir han faktisk ikke våt.

2. Her på Østlandet erstatter ikke den forede vinterdress, så vi har uforet. Men, den er tykk og god den uforede også

3. Kattnakken er romslig i str.

Fra bhg perspektiv. Hel regndress med for er kjempe fint når det bøtter ned og er kaldt. Veldig kjipt når det er vått men ikke kaldt.
Barna på stor avdeling på vår sommer høst med gode tematurer der det har regnet på natten eller på morgenen har gjerne bare på seg regnbukse og genser. Lettere og regulere klær med uforet og to delt ☺️

Fra bhg perspektiv. Hel regndress med for er kjempe fint når det bøtter ned og er kaldt. Veldig kjipt når det er vått men ikke kaldt.
Barna på stor avdeling på vår sommer høst med gode tematurer der det har regnet på natten eller på morgenen har gjerne bare på seg regnbukse og genser. Lettere og regulere klær med uforet og to delt ☺️

Vi kjører dobbelt på høst , tidlig vår. Da har de både uforet og fôret dress på plassen sin. Men bruker bare dresser og ikke todelt, da mine alltid klarer å bli våt i todelt :rolleyes:

Er veldig fornøyd med regntøyet derfra :) har ikke erfaring med foret regntøy da vi heller foretrekker å kunne justere med mer eller mindre klær under :)

Veldig fornøyd med vår foret, den er 2 delt. Bor på Vestlandet og bruker vinterdress når det er kaldt. Romlig i størrelse vil eg si.

Vi kjører dobbelt på høst , tidlig vår. Da har de både uforet og fôret dress på plassen sin. Men bruker bare dresser og ikke todelt, da mine alltid klarer å bli våt i todelt :rolleyes:

Ja, her har vi både foret og uforet regntøy. Liker veldig godt foret når det er kaldt høstvær, med ull under. Men i overgangen har vi begge deler hengende på plassen, så kn bhg avgjøre når de kler på.

Kattnakken er helt fantastisk. Vi har prøvd det aller meste, og kommer ikke til å kjøpe noe annet enn Kattnakken igjen. :)

1. Jeg har heldresser til min på 3 år. Han er kjent som en svømmer, og det er absolutt best med heldress til han. Nå blir han faktisk ikke våt.

2. Her på Østlandet erstatter ikke den forede vinterdress, så vi har uforet. Men, den er tykk og god den uforede også

3. Kattnakken er romslig i str.

samme her :)

Back
Topp