Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, okei! Var det lang bestillingstid? Tenker jeg tar meg en tur over å serVi fikk veldig god hjelp der, da vi var innom for et par uker siden! Hvis du skal ha emmaljunga vogn, er det en del penger å spare og det var i tillegg en del salg på tilbehør til vogna
De andre vognene så vi ikke så nøye på prisen, men de har sikkert en oversikt over priser i nettbutikken
På småting vet jeg ikke helt hvordan prisen er i forhold til Norge, siden vi egentlig bare skulle titte på vogn![]()
Ja, okei! Var det lang bestillingstid? Tenker jeg tar meg en tur over å ser![]()
Hadde de mye modeller inne å se på?Hun sa det var ca 5 uker leveringstid på emmaljunga, men det kom litt an på hvilken modell man valgte![]()
Hadde de mye modeller inne å se på?
Er ute etter tvillingvogn![]()
Flott! Takk for svarDe hadde en del synes jeg, og de hjalp oss med å bytte frem og tilbake med forskjellige understell og topper/fargerDet har jeg ikke opplevd at de har gjort andre steder og det var veldig greit, så man kunne få et helhetsinntrykk av vognen.
Da vi var der hadde de et par tvillingvogner utstilt, men jeg er usikker på om det var emmaljunga eller fra andre merker![]()