Katti går me te legen første gang?

Mummitrolle

Gift med forumet
Sitte å lure på katti eg ska gå te legen.
koss långt på vei var dere når dere gikk til legen?

Sist eg var gravid var eg på kontroll i uke 12-13. Sko gått før, men fikk kje tid før.

Mellom uke 8-12 tror jeg at jeg leste en plass ;) Sikkert her inne på forumet :)

Snakka me jordmor på mandag, og ho sa også mellom veke 8 og 12 :)

Jeg er 7+4 når jeg skal på første kontroll ..legen ville ha meg inn før uke 10 sa han.

Jeg skal 14 feb. Da er jeg 9+ 6 i do belive :)

Jeg er 12+1 når jeg skal på første kontroll om litt mindre enn 2 uker. Synes det er rart at så mange av dere får første kontroll så tidlig. Ikke kjangs å få de jeg var fullgått 12 uker her i byen. Iforhold til at alt er mye mere sikkert etter 12 uker som de sier. Synes dere er heldige da! som får komme inn så tidlig;)

Har fått beskjed om rundt uke 12 er normalt

Mellom uke 8 og uke 12 står det på infoskrivet jeg fikk av legen min. Selv var jeg på første kontrollen når jeg var uke 8+5.

Som andre sier her, en plass mellom uke 8 og 12. Jeg var når jeg var 8+3. :)

Jeg skal i uke 12! De sa det ikke var noe poeng for meg å komme før..

Jeg skal i morgen :D da er jeg 9+4 :) gleder meg, selv om det bare er noen blodprøver osv ettersom jeg har forstått... MEN er det vanlig at barnefaren blir med på første "kontroll"..? eller er det poengløst?

Når er den en tar di første blod prøvene igjenn? Jeg skal til ultralyd i uke 12-13 og tenker på å bestille lege time etter det engang.

Okei, takk for svar :) Då ringe eg legen i mårå og bestille time. Får kje time på dagen akuratt hos min lege ;) hehe.

Back
Topp