Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kanikketrodet
er ikke noe farlig, bare passe på å vaske seg på hendene før man spiser eller lager mat [:D]
og kanskje ikke nusse hele tia [;)]
ORIGINAL: mariak
Det jeg har hørt er at man ikke skal tømme kattedo, det er noe med kattebæsj som kan være farlig for gravide [&:] Og jeg som jobber i hjemmesykepleien der en bruker har en katt som har fått 4 kattunger nettopp, je je [&:] Lurer veldig på hvordan jeg skal vri meg unna den gitt... [8|]
Fant denne, det er toksoplasmose det heter:
http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet-og-amming/toksoplasmose?gclid=CIG2s4XtsKECFc8r3godu2isAg
ORIGINAL: Frøken S
Det jeg har hørt er at man ikke skal tømme kattedo, det er noe med kattebæsj som kan være farlig for gravide [&:] Og jeg som jobber i hjemmesykepleien der en bruker har en katt som har fått 4 kattunger nettopp, je je [&:] Lurer veldig på hvordan jeg skal vri meg unna den gitt... [8|]
Så koselig da[:D]
Men også en vrien situasjon! Du får bruke engangshansker og munnbind[;)][;)]
Så koselig da[:D]
Men også en vrien situasjon! Du får bruke engangshansker og munnbind[;)][;)]
Ja, ikke sant, kattunger er jo det nusseligste som finnes, etter babyer da [:D] Får ta mine forhåndsregler...
Noen som vet hvordan det er med hundebæsj da?[8|]
Hm....har jeg ikke tenkt på, må jo bare passe på renslighet som alltid.
Ja. Jeg er jo aldri borti den med hendene alikevel! Bruker jo hundepose[:)]
Ja. Jeg er jo aldri borti den med hendene alikevel! Bruker jo hundepose[:)]
ja nettopp, jeg koset i så fall like mye med hunden når jeg var gravid sist, og vil gjøre det igjen [;)]