katter og babyer

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Er det noen som vet om det er ok og ha katt hjemme når babyen kommer? Kan katten være skadelig for barnet?
Jeg hørte en gang om en katt som hoppet oppi vognen til babyen og skadet den,..pleier de og gjøre slik?
For saken er att den sjønneste lille pusen fulgte etter min kjære hjem igår kveld. Har sikkert gått seg bort fra hjemmet sitt.
Jeg ble helt forelsket i den. Men vist vi ikke finner igjen eierene,så kan ikke kjæresten min ha den hjemme hos seg for han er aldri hjemme..Jobber mye og spiller i band..
Noen som har erfaring med katt og baby sammen kanskje?

me har også katt, og ho skal iallefall ingen plass når me får barn[:)] eg tror det er litt tull det der at katter er skadelig osv..så klart dei kan legge seg rundt ansiktet til barnet, men det er jo berre å passe på[:)]

Hei!

Jeg vet at det kan være fare for at katten
kan legge seg (ikke dermed sagt at alle katter gjør
det) oppå barnet, og da pulsen... Og det er jo ikke bra.
Men det høres greitut her for de fleste... Så da er
det nok ikke så mye å bekymre seg for..., men
greit å følge litt ekstra med...

no er det snart EL sollise?? hopp i senga! [:D]

Hehe, ja, det er vel på tide nå[;)]
Bare jeg får pos el tester....[:)]
Er blitt forkjøla da, men får prøve å hoppe
til køys med feberen min...[:D]

Drit i EL-testene, og hopp til køys.. er ikke sikkert testene fungerer, da vettu..
.. men DERE kan jo fungere likevel[;)]

Masse lykke til, Sollise-mor![:D][:D][:D]

eg får berre negative tester eg også, men har ein del slim no så... Ja du får kjøre på sjølv med feberen hehe, men god bedring vennen[:)]

Okey. Da høres det jo greit ut da. Kommer til og passe godt på og da må det jo gå fint[:)]
Ble så forelsket i den søte lille pusen jeg[:D]

Ja, du får lære pusen gode regler så[;)]
Ja,jeg får gå på med tempen i munnen, og tenke minst mulig på el tester
og anna tull[:D][:D][:D] Og vips: Så blir jeg
nok gravid, tji hi[;)]

Lykke til dere andre å[:)]

håper det klaffer for deg no ja! eg er såååå spent her eg også! [:)]

Ja, ser du har el også...
Jeg tror den skal være her i slutten av uka,
for var litt forsinka nå... Men bra å være ute i god tid,
ikke sant...hehehe[:D]
Jeg sku ha lagd ny ticker etter det, men venter for tenkte
jeg sku lage en sånn "i vente på fødsel" ticker,
skjønner du, tji hi[;)]

Masse lykke til sollise og iza!![;)]

har to kastrerte hankatter, og sverger på at de skjønte hva som skulle skje da magen min vokste seg stor. de ble mer kosete, men også mer sjalu og søkte oppmerksomhet på de gale måtene. og da jeg kom hjem med veslefrøkna, var de nyskjerrige og ville lukte på meg. etter en times tid, kom den tøffeste av dem opp i sofaen til oss, og nærmet seg sakte babyen mens han malte. han bare ventet på å få kjeft, men vi lot han komme helt innpå og snuse, og etter det har han " elsket" ungen..
med en gang jeg legger henne på matta på gulvet, kommer han og skal kose. frøkna drar han i øra, lugger overalt og prøver begeistra å spise han opp, og katta bare maler å lar henne holde på!!!
men er veldig forsiktig med vogna og slik... bruker altid nett, for man kan ikke stole 100% på de

He he.. så artig[:D] Enda mer lyst på katten nå:)

jeg har tre katter og en baby og det går så kjempe fint atte [:D]
men det med at kattene kan gå oppi vogna og skade babyen er nok sant ja.
men det er jo bare å passe på hvor kattene er det da.
[:D]

Back
Topp