Katter er merkelige dyr..

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Den katten er seriøst merkelig. Helt siden jeg kom inn døra her i dag, har han vært super klegg! Har ikke fått gå på do alene engang, da sitter han utenfor døra og mjauer som pokker! Han pleier vanligvis å få kvelds i 9 tiden, men maten som mannen har satt frem i skålen hans er ikke rørt. Han som vanligvis bærer seg som søren om maten blir servert litt sent.

Han har vært max en meter unna meg siden jeg kom hjem....lille særingen min ♥

Så rare dyr altså:) Har katt selv, han blir veldig gjerne med inn på do han og:p har av og til våknet av at han ligger oppå magen min:confused: Dyra skjønner nok hva som foregår!:-)

Herlig da:-) passer på deg han:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vakre pusen skal passe på deg og fortelle deg du snart får bebis jo..! Så nydelig!!! :D
Pusen min og har vært "rar" hele svangerskapet, men ho er heldigvis ikke blitt helt klegg ennå, så blir nok ikke baby i helga :-P

For å si det sånn, satser jeg heller på å "høre" på tegn fra katten, enn den derre lilla streken ;)

Sent from my HTC Vision using BV Forum

her er det bikkja som er helt sprø. om jeg er aleine hjemme så ligger ho pal foran utgangsdøra, og om det er noe som beveger seg der ute så setter ho i gang ett skikkelig sirkus !! hehe.. og nå er det helt ekstremt for nå har ho løpetid i tillegg..

Back
Topp