KATTEPISS

Purpurea

Gift med forumet
Det stinker det her inne.

Vi har vedlager på låven og der har det vært katter og pissa på veden vår.

Den bæres jo da inn og legges i kassa og nå STINKER det kattepiss inne.[:'(][:'(][:'(][:'(]

NAIS[:'(][:'(][:'(][:'(]

nok en grunn til at eg HATER katter!!!!!!!!!

Å hater de ikke, MEN de kan pisse et annet sted.
Vi selger jo ved og, ikke koselig og tenke på at de vi selger til sitter  med en slik lukt hjemme hos seg[:'(]

Liker godt katter, men akkurat det der er en irriterende plage[:'(] Har ikke vært borti det med veden, men her går det en hannkatt som markerer veldig nøye på utgangsdøra vår.. Lukter pyton i hele gangen[:@] Har en sterilisert hunnkatt selv, men han har visst ikke tatt hintet ennå[8D]

ORIGINAL: Jane2

Liker godt katter, men akkurat det der er en irriterende plage[:'(] Har ikke vært borti det med veden, men her går det en hannkatt som markerer veldig nøye på utgangsdøra vår.. Lukter pyton i hele gangen[:@] Har en sterilisert hunnkatt selv, men han har visst ikke tatt hintet ennå[8D]

Der har jeg satt en boks med lokk på som jeg har stukket noen hull på. Og oppi der har jeg litt eddik.
Etter at jeg gjorde det så har katta sluttet og tisse på døra vår.

Her har også kattene tissa på veden vår [:@][:@][:@]
Jeg skylder på drittkatta til naboen! Haha [:D]

Jeg har sprøytet inngangspartiet mitt med sitron... det har holdt hannkattene i nabolaget unna.... vi slet lenge med att de markerte seg på inngangsdøren vår... og det hjalp hos oss iallefall.
Hva med å spre appelsinskal eller sitronskal rundt der dere har veden? katter skyr sitrus[;)]

Back
Topp