Her i boretslaget er det lov å ha to katter per hustand og det virker nesten som om alle har å
... Syns det begynner å bli et problem.. vi kan ikke ha vognen stående utenfor døren eller på verandaen vår fordi da blir den pissa ned.. til og med akebrettet som stod utenfor i vinter hadde noen katter pissa på.. heldigvis kan jo det vaskes..
Og lekeplassen som tilhører boretslaget er skikkelig tilgriset.. er sånn at det lukter kattepiss der oppe i sanden og er masse kattebæsj overalt.. har vært der et par ganger i sanden med knotten og plutselig graver han frem en klump eller finner en.. så nå vil jeg ikke ha han der lenger og det syns jeg er synd da det er den eneste lekeplassen her i området..
Jeg vet ikke hva man kan gjøre med sånt jeg... tror det er endel som har klaget og sendt klager til styret, men de gjør aldri noe med det...
Flere som har det sånn??
... Syns det begynner å bli et problem.. vi kan ikke ha vognen stående utenfor døren eller på verandaen vår fordi da blir den pissa ned.. til og med akebrettet som stod utenfor i vinter hadde noen katter pissa på.. heldigvis kan jo det vaskes.. Og lekeplassen som tilhører boretslaget er skikkelig tilgriset.. er sånn at det lukter kattepiss der oppe i sanden og er masse kattebæsj overalt.. har vært der et par ganger i sanden med knotten og plutselig graver han frem en klump eller finner en.. så nå vil jeg ikke ha han der lenger og det syns jeg er synd da det er den eneste lekeplassen her i området..
Jeg vet ikke hva man kan gjøre med sånt jeg... tror det er endel som har klaget og sendt klager til styret, men de gjør aldri noe med det...
Flere som har det sånn??