Katten har begynt å markere seg på lillegutt sine ting..

RenathePro

Gift med forumet
Hva i all verden skal jeg gjøre med problemet? Har vært til sjekk, hun har ikke noe sykdomsplager.. betalte herlige 400,- for sjekken..[:@][:@]
Vetrinæren sier jeg ikke skal straffe henne og må bare gi henne ekstra oppmerksomhet og følge med kattedoen (innekatt).
Har rett og slett ikke overskudd til noe mer for tiden, med bekkensmerter og er hjemme med en aktiv gutt som trenger mye oppmerksomhet..
Det blir verre og verre og jeg blir så sinna at jeg føler jeg koker over noen ganger.. ikke morsomt å drasse på det sinne til etter lillegutt har lagt seg! [8D]
Mannen er lei og vil ha henne bort, det skjønner jeg. Er han som må ta seg av kattedoen nå når jeg er gravid, selv om jeg prøver å vaske opp det aller meste av skvettingen.. Har vært slik noen uker, prøver å gi henne mye oppmerksomhet når David sover og hun har fått en ny soveplass der hun får ligge helt i fred og litt tryggere (åpent skap sak under klær har hun kurver).
Blir vanskelig å få omplassert pus nå i disse kattunge tider.. men jeg kjenner jeg begynner å små "hate" pus nå..[:(][:(]

hmm.. har lite råd angående dette egentlig. Vi har hund, og han har det med å stjele lekene til Sandra Emilie for å tygge på de, når han får mye mindre oppmerksomhet enn Sandra en periode.. Spesielt om Sandra får mye oppmerksomhet fra andre enn meg og sambo.. For han vet jo at han vil få oppmerksomhet om han gjør noe han ikke får lov til.... selv om det er "negativ" oppmerksomhet..
Så kanskje katten din markerer fordi hun vil ha oppmerksomhet når David får det, ikke bare når han sover? Hun føler seg litt tilsidesatt i forhold til før? håper noen andre har flere tips til deg..

Back
Topp