Katten går fra forstanden tror jeg

Apemor

Glad i forumet
Som han passer på meg. Om jeg ser på han så mjaue-snakker han til meg.Ligger eller sitter jeg så er han rett på magen , setter i klørene og begynner å massere meg. Lukker jeg dører så maser han om å komme inn til meg. Han er rundt meg KONSTANT. Mer engasjert enn mannen han her [emoji23][emoji106]

Har en sånn en jeg og om dagen. Forrige svangerskap var det en av de andre kattene mine som gjorde det. Denne gangen har de tydeligvis bytta :) Har 3 katter så godt det bare er en av dem av gangen.. :D Jeg hadde en annen katt frem til i høst og han lå ved dattera mi konstant etter at hun ble født. De var uadskillige.. Så var kjempetrist da han døde. Etter at han var borte knyttet hun seg veldig til hunden vår men han også døde like før jul. Så nå er det en av de andre kattene som er hennes venn <3 Utrolig godt å se hvordan forholdene mellom barn og dyr utvikler seg.. :)

Som han passer på meg. Om jeg ser på han så mjaue-snakker han til meg.Ligger eller sitter jeg så er han rett på magen , setter i klørene og begynner å massere meg. Lukker jeg dører så maser han om å komme inn til meg. Han er rundt meg KONSTANT. Mer engasjert enn mannen han her [emoji23][emoji106]

De har en ekstra sans disse dyra. Katten min gikk helt av hengslene den dagen jeg testa positivt. Veldig rart, hun var OPPÅ meg konstant. Man får bare nyte det! (og håpe at man har hatt toxoplasmose før..)

Jada, katten min er og ekstra maset for tiden. Er og noen hester i stallen som absolutt skal smuse på magen :rolleyes:

Jeg skulle ønske katten min ble mer glad i meg :p Haha. Hun vil kun ligge på mannen sitt fang, skikkelig kjipt. Vært sånn siden vi fikk henne. Håper det endrer seg snart :p

Back
Topp