Katten er seriøst til å bli gal av

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Og Jaaa mulig det er mine hormoner ,
Men seriøst den holder meg våken om natten. Enten den er ute eller inne. Hvis den er ute står den utenfor vinduet og gnåler at den vil inn, og er den inne står den å skraper på soveromsdøra og mjauer.
Herregud noe så irriterende altså!!!

Hehe, dyr er festlige :P

Ikke så veldig :p haha

Jeg har ei drektig tispe her, kan føde fom. i morgen og 2 uker frem! Det har vært 2 kjempe morsomme måneder med det dyret..NOT!

Nå er hun heldigvis snart ferdig, og vi gleder oss til å få Kiraen vår tilbake!

Har hun løpetid? Vi har ei katt som maser om å gå ut straks vi rører oss om natta. Men hvis hun allerede er ute så hører vi heldigvis ikke noe siden vi har soverom såpass høyt.

Katta her driver meg også fra vanvidd til tider. Fotfølger meg overalt, står å skraper på dodøra, hvis jeg våger meg inn der uten henne. Skal bestandig ligge oppå meg. Løfter jeg henne ned, hopper hun rett opp igjen. Merkelige dyr. De sanser nok at noe er i gjære. :)
Vår er sterilisert, så ingen løpetid her i gården iallefall.

Katta her driver meg også fra vanvidd til tider. Fotfølger meg overalt, står å skraper på dodøra, hvis jeg våger meg inn der uten henne. Skal bestandig ligge oppå meg. Løfter jeg henne ned, hopper hun rett opp igjen. Merkelige dyr. De sanser nok at noe er i gjære. :)
Vår er sterilisert, så ingen løpetid her i gården iallefall.
Katta her får "løpetid" fra tid til annen selv om ho er sterilisert... :-p Spurte dyrlege , og de kan ha noen løpske hormoner fordiom :P Desverre :-P

Katta her får "løpetid" fra tid til annen selv om ho er sterilisert... :-p Spurte dyrlege , og de kan ha noen løpske hormoner fordiom :P Desverre :-P
Hmm, er 6 år siden katta her ble sterilisert, kanskje bedre sent enn aldr i? :p hun har iallefall aldri oppført seg slik før!

Hmm, er 6 år siden katta her ble sterilisert, kanskje bedre sent enn aldr i? :p hun har iallefall aldri oppført seg slik før!
Hmmm.. Kan være ho blir påvirka sv dine hormoner... Det blir dråget her hvertfall.. Helt idiot til tider O.o Var sånn i forrige sv.skap og :-P

Hmmm.. Kan være ho blir påvirka sv dine hormoner... Det blir dråget her hvertfall.. Helt idiot til tider o_O Var sånn i forrige sv.skap og :p

Helt vanlig. Dyra merker disse hormonforandringene våre, på en eller annen merksnodig måte!

Forrige bikkja ble helt sjuk voktergal! Han var mastiff, og 60kg! Lite kult at bikkja klikke bæsj bare noen gikk litt nærme meg på gata :p Gikk de over 1 meter unna, var det greit :P

Helt vanlig. Dyra merker disse hormonforandringene våre, på en eller annen merksnodig måte!

Forrige bikkja ble helt sjuk voktergal! Han var mastiff, og 60kg! Lite kult at bikkja klikke bæsj bare noen gikk litt nærme meg på gata :p Gikk de over 1 meter unna, var det greit :P
Haha, huff!!! ♡♡♡ Men de er jo liksom gode og da ♡♡

Hmmm.. Kan være ho blir påvirka sv dine hormoner... Det blir dråget her hvertfall.. Helt idiot til tider O.o Var sånn i forrige sv.skap og :-P
Haha, noe er det iallefall! :D skal helst ligge oppå magen og, og hun blir irritert hvis jeg prøver å flytte henne. :p

Jeg har ei drektig tispe her, kan føde fom. i morgen og 2 uker frem! Det har vært 2 kjempe morsomme måneder med det dyret..NOT!

Nå er hun heldigvis snart ferdig, og vi gleder oss til å få Kiraen vår tilbake!

Så gøy.!! :-) Bortsettt fra at de 2 siste månedene har vært kjempe gøy :p hi hi!Og hva slags hund? :-)

Har hun løpetid? Vi har ei katt som maser om å gå ut straks vi rører oss om natta. Men hvis hun allerede er ute så hører vi heldigvis ikke noe siden vi har soverom såpass høyt.

Nei er en gutte katt. Den er også kastrert. Men er utrolig irriterende !! Nå står den utenfor å gnåler igjen. Mannen sier at det nok bare er 1-2 dager uten å slippe den inn så slutter den men har gått litt flere dager enn det :p

Nei er en gutte katt. Den er også kastrert. Men er utrolig irriterende !! Nå står den utenfor å gnåler igjen. Mannen sier at det nok bare er 1-2 dager uten å slippe den inn så slutter den men har gått litt flere dager enn det :p
Ja, man må bare være streng og stå på sitt så skjønner den etterhvert at den ikke skal mase.
Da vi først flytta hit så ville katta vår gjerne sove i senga sammen med oss, var kjempestreng noen dager og bare kasta henne ut derfra, så etter 3 dager skjønte hun at hun ikke fikk være der. Men så ble hun svanger og følte seg tryggere sammen med oss, så da ga vi henne lov igjen... Nå må vi vel bli streng igjen, for nå sover hun sammen med oss hver natt :S

Åå. De er fine :) Så gøy med valper da. Skal dere beholde noen?

Mannen er forvert, sånn at vi får henne når dette kullet er gjennomført. Vi får ikke noen av valpene, men har planer om å kjøpe en av de allikavel. Hun er jo en vanlig sort/hvit bc, mens pappa'n til valpene er blue merle. Så vi er kjempe spente på hvordan valpene blir!

Tror det er en blanding av normal irritasjon her og hormoner for Tutta og jeg er ikke best buds om dagen. Står å skriker natta lang utenfor verandadøren, hopper opp til håndtaket. Skiter på verandaen gjør hun også enda hun har en hel skog bak huset?! Blir gal faktisk :P Ble litt trassen jeg så jeg satte matskåla hennes ut til der hun driter:P

Hehe, kattene våre er veldig snille sånnsett. Men merker at jeg blir fort irritert når de skal kose og sitter nesten opp i ansiktet mitt. Er jo mere forsiktig nå, så jeg vil helst ikke ha en kattenese midt oppi ansiktet mitt ;)

Back
Topp