Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare en katt, og jeg kunne ikke tenkt meg kattedør. Er så mange katter i nabolaget her, så regner meg å ha fått en del besøk da. Min katt går inn kattedøren hos andre i nabolaget her..![]()
Vi hadde kattedør med chip før, og opplevde ikke at det trakk. Problemet med denne ble at hun dro inn både mus og fugl...før hun drepte de. Ikke så gøy.
Så flyttet vi, og her har vi kattedør uten chipsystem, noe som var her etter de forrige eierene. Opplever ikke at den trekker heller, men nabokatten satt plutselig på kjøkkenet og spiste av katteskåla til vår katt!
Så jeg liker best å ha luka åpen så hun kommer seg ut, men låst andre vei, så vi må åpne selv for å slippe henne inn. Så unngår vi både mus og andre katter. Hvis vi skal være borte en natt eller to, tar vi sjansen og lar luka være åpen begge veier.![]()
Ene katta mi er helt ekstrem når det gjelder mus.... Så ho kommer garantert til å dra det inn, men det gjør ho uansett.. Skikkelig ekkelt!
Genialt at det finnes kattedører hvor man kan stenge den ene veien!