Kattebitt

Fru+2

Forumet er livet
Nabo katta var på besøk i dag og når jeg skulle kaste henne ut. Beit hun meg sikkelig i hånda.
så lurer jeg på burde jeg dratt å tatt stivkrampesprøyte? Har smørt på salve som skal drepe bakterier og skylt godt med pyrisept, men er sikkelig ømt

Jeg ville tatt sprøyte!
Hvordan ser det ut der du ble bitt? Rød og hoven?

de sier jo at man skal ha påfyll på stivkrampesprøyta hver gang man opplever noe slikt, men jeg må innrømme at jeg ikke har gjort det selv - men jeg anbefaler det selvsagt!

Det er ikke hovedt eller rødt i dag så da stresser jeg ikke med sprøyte i dag. Er bare ømt. Så jeg rensser og smører.
Er hjemme med chr siden han har vannkopper.

Remy ble bitt av katta vår for et par uker siden... hans finger hovna godt opp da, og måtte ha stivkrampe og pencilinkur... men han hadde mange bitt, var bare ett som ble betent da...[&:]  (Å ja, det var hans egen feil altså, han skulle hive ut katta vår da hun drev på å spydde, så fikk han ikke riktig tak på henne... og hun er tidligere villkatt, så hun gikk vel i "svart"... men de ble venner igjen da ;) )

Ble legevakta på meg i kveld, begynte å bli veldig rødt og hovet. så ble stivkrampespøryte og pencelinkur, var forseint ute til at vaksina kunne hjelpe nå, men da har je gjort det.
Dyrt å kaste ut nabo katten[&:]

I dag var det faktisk en notis i lokalavisa hvor de oppfordret alle voksne til å få vaksinebooster på blant annet stivkrampe. Det er visst en kombinasjonsvaksine man får hos legen sin som er oppfriskningsdose på difgteri, kikhoste, stivkrampe og polio 

ORIGINAL: lenemor

I dag var det faktisk en notis i lokalavisa hvor de oppfordret alle voksne til å få vaksinebooster på blant annet stivkrampe. Det er visst en kombinasjonsvaksine man får hos legen sin som er oppfriskningsdose på difgteri, kikhoste, stivkrampe og polio 

Var den jeg tok, heldigvis 10 år til neste gang

kom deg avsted i en fart å få den stivkrampesprøyte fordi katten har et eller andet i seg som kan gi barnet i magen en sykdom som heter toxoplasmose...(det er iallefall det den heter i danmak, er litt usikker på hva den heter i norge) held og lykke og så håper jeg at det ikke er så vondt der hvor katten bet deg....

har du fått baby i magen silje?? Dette har du glemt å fortelle oss!! [:@]

ORIGINAL: silje a

Ble legevakta på meg i kveld, begynte å bli veldig rødt og hovet. så ble stivkrampespøryte og pencelinkur, var forseint ute til at vaksina kunne hjelpe nå, men da har je gjort det.
Dyrt å kaste ut nabo katten[&:]

Puh. godt at du fikk medisiner nå!

Hmm. har ikke fått med meg det..[&:]

ORIGINAL: Actrine

ikke jeg heller[8|] er ikke gravid, får vente med slik etter bryllupet

[:D]

hihi.. *fnis*
[:D][:D][:D]

Bra du fikk tatt vaklsinen. mannen i huset maser masse på meg om å ta det. Den varer jo i ti år, så det er jo dust å ikke ta den også. Får se om jeg får ut fingeren snart....

Masse god bedring til deg og bittet ditt, silje. Og det var bra du demneterte gravid-ryktene....for jeg hadde ikke fått det med meg!

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: Actrine

ikke jeg heller[8|] er ikke gravid, får vente med slik etter bryllupet

Ja for sex før ekteskapet er ikke så greit...[8|][:D]

Back
Topp