katteallergi?!

linusgullet <3

Elsker forumet
skaffet oss en liten guttepus for 3dager siden. siden vi fikk han omtrent, har jeg klødd i nese, øyne og hals, så lurer på om jeg er allergisk...

dere som er allergiske mot katter, hvilke "symptomer" får dere når dere er i nærheten av katter?!

har akkurat de symptomene du kom med.. klr i øyne, nese og hals.. pluss jeg nyser og nesa renner..

Høres veldig ut som det kan være allergi, ja. Jeg er allegisk og blir pottetett i nærheten av katter hvis jeg ikke har tatt allergimedisin.

Typiske symptomer hos meg er: kløe i øyne, jeg blir snufsete, jeg nyser, det klør i halsen(er nesten så jeg mister stemmen hvis det blir virkelig ille). Kort fortalt: jeg blir skikkelig "forkjøla"

uff da....! var det jeg fryktet. får kjøpe en flaske med "Petal Cleanse" ja, hvis det er noe som kan hjelpe. For blir ikke dette bedre, så må vi heller gi han bort[:(] er ikke noe særlig for han heller å være her, om jeg må holde meg unna han. og er vel ikke så bra med allergimedisin når jeg ammer...!

Jeg reagerte også slik når vi fikk katten vår. Men etter noen mnd så forsvant "plagene".. Jeg har hatt katt hele oppveksten, men så flyttet jeg og det tok et par år før jeg fikk katt igjen, og det var da jeg reagerte.

Høres ut som allergi. Har du prøvd Zyrtec?

Om jeg ikke tar feil går det ann å få nesespray som lindrer så resept, så hør med legen din :)

Back
Topp