katta på vei ut av sekken...

Phibonacci

Glad i forumet
Bare lufter et par tanker :)

Da er katta på vei ut av sekken på jobb.
Julebord på torsdag, så regner med jeg ville blitt busta da uansett + at innebandygutta fikk vite i går, og et par har gjettet seg til det... ("Jeg så du hadde babyverden oppe på pc'en din...!?" hehe) Så da var det like greit å fortelle sjefen før han fikk vite det av andre. Og det gikk som forventet "ja, det var jo ikke veldig overraskende. Gratulerer, da!". Men er spent på hva som da skjer fremover...
Det praktiske skulle vi se på etterhvert så det er jo greit :)

Litt godt å ha det ute, og litt skummelt samtidig. Men må jo gå utifra at alt er i orden siden jeg ikke har hatt tegn til noe annet :) Rart å tenke på at man skal sette et liv til verden for aller første gang..
Og nå snør det her ! :-D 

God førjul!
 
Så bra at du har fått fortalt det nå da :) Det ordner seg nok med det praktiske også etterhvert :)

Her i gården kom det ikke så veldig overraskende på noen egentlig.. vi har en liten som straks blir to og vi har nettopp flyttet inn i nytt hus.. så de fleste har vel heller gått og ventet på nyheten..

Bestemora mi skal få vite det i dag, hun er "litt" sladrekjerring, så hele hjembyen min får vite det i løpet av null tid etter at hun får vite det.. så jeg har hatt litt tid på å fortelle det til de jeg ville fortelle det til selv nå fram til ultralyd.

Å forberede seg til å få første barnet kan man sikkert lese om her og der og overalt. Men helt klar tror jeg ikke man blir før man står midt oppi det og innser at verden nok aldri kommer til å bli det samme igjen.. Men man lærer seg å mestre det etterhvert :) Og det er så absolutt ikke sikkert at det som har funket for mammaen din eller søsteren din eller naboen er ikke nødvendigvis det som funker for deg og din lille når alt kommer til alt..
 


blåkanin skrev:
Så bra at du har fått fortalt det nå da :) Det ordner seg nok med det praktiske også etterhvert :)

Her i gården kom det ikke så veldig overraskende på noen egentlig.. vi har en liten som straks blir to og vi har nettopp flyttet inn i nytt hus.. så de fleste har vel heller gått og ventet på nyheten..

Bestemora mi skal få vite det i dag, hun er "litt" sladrekjerring, så hele hjembyen min får vite det i løpet av null tid etter at hun får vite det.. så jeg har hatt litt tid på å fortelle det til de jeg ville fortelle det til selv nå fram til ultralyd.

Å forberede seg til å få første barnet kan man sikkert lese om her og der og overalt. Men helt klar tror jeg ikke man blir før man står midt oppi det og innser at verden nok aldri kommer til å bli det samme igjen.. Men man lærer seg å mestre det etterhvert :) Og det er så absolutt ikke sikkert at det som har funket for mammaen din eller søsteren din eller naboen er ikke nødvendigvis det som funker for deg og din lille når alt kommer til alt..


Godt sagt :)
Man lærer seg å filtrere. Hyggelig med tips og råd, men kan bli litt mye av og til. Da får folk skaffe seg flere barn selv om behovet for å kontrollere andre blir for stort. Regner med det dog ikke skal bli noe stort problem, og det er jo godt å ha noen å kunne konferere med også! :-D Men mange har ofte ett eller annet og utsette på andre og det er jo forsåvidt godt at vi ikke er like her i verden. Hadde vært bra stusselig ;) 
 

Deilig å få det ut 

Utrolig spennende å bli mamma for første gang, og enda mer spennende å se de bli selvstendige små vesener synes jeg. Gleder meg masse til å få oppleve dette igjen 

 


AnaBanana skrev:

Deilig å få det ut 

Utrolig spennende å bli mamma for første gang, og enda mer spennende å se de bli selvstendige små vesener synes jeg. Gleder meg masse til å få oppleve dette igjen 


Før jeg ble gravid tenkte jeg at første må jo være helt spesiell! Nå som jeg er gravid tenker jeg at neste gang kommer til å bli spesiell også. Er ting man glemmer, svangerskapene er annerledes osv. Det er litt godt å tenke på :) Unikt vil det være uansett hvilken i rekken det er :-D
 
Back
Topp