katta har blitt gal.. hjelp..

panterinnen

Gift med forumet
Hun mjauer hele natten når hun er inne, også slapp jeg henne ut til morran i dag og vel.. hun kunne ha vekket opp nabolaget med de lydene, håper virkelig ikke hun gjorde det.. er superflau... Kjempehøye, rare skrikende lyder også ligger hun og ruler fra og tilbake på asfalten.. skikkelig gjør seg til.. Har hun "løpetid" eller noe? For det kommer jo svære katter fra fjern og nær...
Prøvde å få henne inn igjen så vi ikke skal få noen klager men det var ikke lett, hun stakk heller av og ble stille.. men jeg innbiller meg at hun går rundt omkring nå og bråker noe jævli...
Hva er det med henne??? hun har aldri vært slik før??

Det er vel ingen tvil panterinnen - katta di har fått løpetid!! Du gir henne ikke piller altså?? Spørs om ikke du får kattunger om en stund da - de er raske å ha seg disse katteen!!

Ikke så mye tvil om at katten din har løpetid! Hvis jeg var deg ville jeg fått sterilisert henne så fort som mulig, til det beste for katten selv! P-piller kan skade henne ved langtidsbruk, så det bør unngås. Jeg har sterilsert begge mine, og de fikk det mye bedre etterpå! Og tror ikke det er så lurt å ha henne ute når hun er sånn, for da har du kattunger i hus om ikke alt for lenge! Lykke til![:D]

Høres ut som hun er klar for å ta imot de store beilerne som kommer på besøk og gi deg noen avkom i form av små pusekatter[:D] Kan jo nesten høres ut som hun har løpetid[;)] Kjipt at hun skal vekke hele nabolaget da[8|]

joda hun fikk p-piller skjønner du.. men de glemte jeg jo når jeg flytta og vel.. har IKKE vært flink med å skaffe henne nye.. har null penger til å få sterilisert henne også!!
Herregud, synes det er ille at hun skal bråke sånn... vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne inn.. bare gruer meg til den tlf som sier kom å hent den jævla katta deres... uff altså...

men slutter hun å bråke etter at hun har hatt seg en gang eller holder hun på under hele løpetida??

Nå er det mye som tyder på at katten din blir drektig snart, og da slutter hun å skrike. Dersom dere hadde holdt henne inne hele løpetiden ville hun nok holdt det gående ja..

hmm.. okei, sorry at jeg sier det.. men da håper jeg at hun får seg noe og lir drektig ille fort...
For slikt bråk har jeg ikke hørt før.. er kjempeille!!
Heldigvis har jeg en del som vil ha kattungene av henne... blir iallefall ikke noe kasta i en søppelpose her i gården.. uff, det er det værste jeg hører!

Koselig med kattunger ja. Bente fikk 4 stk for 8 mnd siden, det var utrolig stress .. men fy søren så gøy og. Du måtte nesten passe på de 24 timer i døgnet, og henta de titt og ofte ned fra gardinene. Fikk gitt bort alle da, og nå er Bente sterilisert

Hehe, heter katten din Bente??? Tror det må være noe av det mest originale kattenavnet jeg har hørt! Så gøy!![:D]

Puselus er lysten[:D]

Hun får seg sikkert litt kos når hun er ute...og så får dere skjønne, nyyyydelige kattunger om en stund!

Lykke til! klem, M

uff nei gruer meg til kattungene kommer.. med en liten gutt som vil være både høyt og lavt så får jeg nok å gjøre kan jeg tenke meg.. men dem er jo så søte da så jeg vil sikkert ikke gi bort en eneste.. det som er så dumt med meg..hehe..

Mest orginale kattenavnet jeg vet om er Gudrun.. katta til venninna mi heter det! haha...

Jeg liker navnet Katrick jeg, hehe!

Back
Topp