Katt

Beate1

Elsker forumet
noen her som har katt som passer på den gravide matmor?
og når det nærmer seg?

Jeg har en katt som har pleid å ville ligge/sitte rett opp og ned på den store magen! [:D] Noen ganger bare sitter han der og skuer. I det siste har det ikke vært så lett for han å ligge på magen min pga str, så nå ligger han ved siden av, helst med en pote oppa magen! Sprøtt! Vet ikke om det er pga magen eller om han bare er brelete. [:)]

ORIGINAL: Marta25

Jeg har en katt som har pleid å ville ligge/sitte rett opp og ned på den store magen! [:D] Noen ganger bare sitter han der og skuer. I det siste har det ikke vært så lett for han å ligge på magen min pga str, så nå ligger han ved siden av, helst med en pote oppa magen! Sprøtt! Vet ikke om det er pga magen eller om han bare er brelete. [:)]

min katt får ikke lov å ligger på min mage lenger pga str--   det veit katta om.. har dekt stellebord,vugga og vogn

Han får lov å kose med meg, men har satt fram vogn og seng for å venne han til dette. Og det vet han GODT at han ikke får lov å hoppe opp i.

ORIGINAL: Marta25

Han får lov å kose med meg, men har satt fram vogn og seng for å venne han til dette. Og det vet han GODT at han ikke får lov å hoppe opp i.

så flott...  ho har prøvd seg noen ganger å ligge på stellebordet men jager ho fort ned..  [:)]  nu ligger ho på fanget mitt. passer godt på me nu..

her får æ nesten ikke fred rundt føttene mine :)   ene katta tel min søster ble helt tullat før vannet gikk

Den ene katten min passer fælt på meg om dagen, lurer på om hun skjønner at noe er pågang?[:-] Hun skal ligge på fanget mitt hele tiden, og gjør det også i skrivende stund. Herlig[:)]

Katter er ikke dum..  mi katt ligger på fanget mitt..  de merker sånner ting som skjer...  katta tel min søster ville ikke ut av huset før min søster kom hjem... passet på henne..  

Nei, merker veldig forskjell på henne når sambo ikke er hjemme. Da er ho i nærheten av meg hele tiden, men så fort sambo kommer hjem er hun seg selv igjen. Da regner vell ho kanskje med at han passer på meg[;)]
Herlige dyr

ORIGINAL: LineMerethe

Nei, merker veldig forskjell på henne når sambo ikke er hjemme. Da er ho i nærheten av meg hele tiden, men så fort sambo kommer hjem er hun seg selv igjen. Da regner vell ho kanskje med at han passer på meg[;)]
Herlige dyr

Samme her, sambo min er på nattevakt.. katta passer på meg i natt :)

Back
Topp