Katt

Sommerspire 2018

Flørter med forumet
Har dere katt og hva gjør dere i forhold til det? Jeg bruker hansker og snur posen med innsiden jeg tar avføring i kattedoen og vakser hender etterpå. I følge jordmor skulle dette vær greit.

Her tar mannen seg av kattesanden, men hansker og grundig håndvask etterpå bør være godt innafor! [emoji4]

Jeg bruker hansker, og lufter samtidig leiligheta, for og slippe og puste inn for mye av dritten.
Er også veldig nøye på og vaske hendene før jeg skal spise mat, etter og ha koset med pus. : )

Katt her også, men den gjør fra seg ute [emoji5]

måtte plukke opp bæsjen til katta 2 GONGER, for 2 veker siden. har hatt kattedo inne, men sida katta har fått seg luke og går inn og ut slik som den vil. Men katta har hatt litt mageproblem. Eg hadde på meg oppvaskhansker første gongen, men måtte bruke plastposer som hansker andre gongen eg plukket opp. vaska meg GRUNDIG på henda etterpå. har gått bra så langt. :)

Men angående katt.
Er deres katter veldig kosete og nesten litt overbeskyttende når dere har vært gravide? Vår hannkatt var sånn sist og er sånn nå også. Vil helst bare kose med meg og ligger helst på magen min. Vasker meg der han kan, på bar hud, hendene foreksempel. Eller er det bare min som er helt kosete rar [emoji28]

Men angående katt.
Er deres katter veldig kosete og nesten litt overbeskyttende når dere har vært gravide? Vår hannkatt var sånn sist og er sånn nå også. Vil helst bare kose med meg og ligger helst på magen min. Vasker meg der han kan, på bar hud, hendene foreksempel. Eller er det bare min som er helt kosete rar [emoji28]

Min hannkatt var veldig sånn sist svangerskap, og viser tendenser til det nå også. Han er som regel en skikkelig utekatt uansett vær, men vil nå helst ligge inne i nærheten av meg eller på meg. Hunnkatten vår har egentlig alltid vært veldig kosete, så merker ikke noe forskjell nå. [emoji12]

Back
Topp