Katt og kattunger

Katten min fikk jo kattunger forrige torsdag.. Når jeg stod opp isted så fant jeg ikke kattungene. De lå ikke i kassen. Døra til gjesterommet stod opp, så da hadde hun flytta de dit.. Under senga. Hvorfor flytter hun på kattungene? Noen som vet?

- Og ang. ormkur.. Bør moren få det nå? Og når skal kattungene ha det?
Og bør jeg kjøpe kattunge for til henne?

Flyttinga av kattungene har hun nok gjort for å få fred.Dem trenger et rolig sted der hun kan ta seg av sine småtroll uten for mye avbrytelser.
Gi henne mat som er egnet for en ammende pus.
Det med ormekur husker jeg ikke da det er maaaaaaaaaangen år siden jeg hadde kattemamma med unger i hus.Tror det står i pakningsvedlegget til ormekuren.
Om en ukes tid kan du sette inn en lav boks med kattesand så hun kan lære dem hva det skal brukes til[:)]

ORIGINAL: venter nr 5

Flyttinga av kattungene har hun nok gjort for å få fred.Dem trenger et rolig sted der hun kan ta seg av sine småtroll uten for mye avbrytelser.
Det med ormekur husker jeg ikke da det er maaaaaaaaaangen år siden jeg hadde kattemamma med unger i hus.Tror det står i pakningsvedlegget til ormekuren.
Om en ukes tid kan du sette inn en lav boks med kattesand så hun kan lære dem hva det skal brukes til[:)]

Okei! [:)] Vi har de på badet.. Kanskje ikke så lurt det da? Hun får jo mye fred innpå der.. Vi er kun innpå der for å dusje og for å vaske hender osv. Titter innom de i ny og ne, for å kose og prate litt med både pusemamma og pusebebiser. [:)]

Pusemor synes nok ikke det er trygt og fredelig nok der de er tenker jeg. Hva med en kasse med høye vegger i en krok på stua?

ORIGINAL: Rullepupp

ORIGINAL: venter nr 5

Okei! [:)] Vi har de på badet.. Kanskje ikke så lurt det da? Hun får jo mye fred innpå der.. Vi er kun innpå der for å dusje og for å vaske hender osv. Titter innom de i ny og ne, for å kose og prate litt med både pusemamma og pusebebiser. [:)]
Blir fort altfor varmt inne på badet vil jeg tro... +lyst.Dem liker best der det er svalt og mørkt etter min erfaring.Er fra gård der vi hadde mangen katter..Flesteparten gjemte sine små på steder der folk og dyr ikke kunne forstyrre dem.Men når nøstene var 2-3 uker kom mammaene stolte med bebisene for å vise dem til oss.Innepusen fikk ungene inne i kleskapet..Der sov hun aldri frafør av.Hun flyttet dem selv til kurven sin på gangen etter etpar uker.Så jeg tror utfra det at dem trenger ro for amming og utvikling dem første ukene.Kos med dem når dem er våkne...aldri ta dem opp når dem sover eller ammes.Det vil forstyrre og mammaen kan finne på å flytte dem langt vekk fra huset for å få fred.Lykke til[:)]

Back
Topp