Katt og hund sammen.

smash

Forumet er livet
VIP
Hvor lenge må man vente før en katt og en hund kan bli venner? Sånn ca?
Pusen på 10 uker freeeeeser på Laban hver gang de ser hverandre, mens Laban er redd for katta[8D]
Håper det ikke varer lenge..

Hunden til mamma var vel 3-4 år når de fikk kattunge.
Katten fresa og breska seg noen dager, max en uke før de ble venner.
Nå er det PUS som er sjefen. hehe

Blir nok ganske fort vandt til hverandre.. ikke alle katter og hunder som blir "venner".. men de aksepterer hverandre ganske kjapt

Gratulerer med pus[:D]

det kan gå veldig bra!
Passer hunden til mamma ofte, og i starten med pus og han så lå de i hvert sitt rom å sååååå på hverandre. Etter noen få ganger lå de i samme rom å sååååå på hverandre. Så en dag lå de ved siden av hverandre.
I sommer så delte de plass under et tre når det ble for varmt! Så det går seg nok til[;)]

Det roer seg nok fort [:)]

Men, hvorfor har dere fått katten så tidlig?

husker faktisk ikke hvor lang tid det gikk her....[8D]

Men pusen kom først her da.. hun var et år da "valpen" på 5mnd kom til oss.[:)] I begynnelsen var det ekstremt skeptisk til hverandre, hunden var usikker på signalene til katten, trodde hun ville leke, mens katten var rasende, og laget de rareste lyder.[8D]

Men katten viste tydelig at hun var her først, og prøvde å få mest oppmerksomhet fra meg. Jeg hadde dem mye inne når jeg kunne sammen, for at det skulle gå seg til.. Og det gjorde det! heldigvis[;)][:)]

og faktisk, akkurat nå ligger katten ved siden av foten min, og hunden i fanget mitt, og de koste nettop, katten malte og strøk seg mot hunden, og hunden sleika forsiktig på pus..[:D] Det er første gang jeg har sett, og de har blitt helt venner for ca en mnds tid siden, og hunden kom til oss i juli..[:)]

men nå sies det at det er "verre" denne veien jeg har gjort det da, enn at hunden kom først, og så en kattunge, så jeg tror nok det skal gå heelt fint det der jeg[:D]

Får håpe det går seg til ganske fort! I dag har stakkars Laban blitt lukket inne på kjøkkenet, så pus skal bli litt husvarm.
Men i morgen skal jeg prøve å ha de mest mulig sammen!

Back
Topp