Katrineisabell

Tusen takk snupper[:)] Sitter og venter på og få reise nå. SPENT SPENT SPENT[:D]

Jeg fikk nå en trist sms av Katrineisabell. Hjertet til spiren hennes slo ikke, og hun har mistet den[:(] Jeg unner deg absolutt ikke dette, og uansett vil jeg at du skal vite at jeg er her for deg. Vi skal fortsatt trille rundt med vognene våre sammen, selvom det ikke gikk denne gangen. Jeg er så lei meg på deres vegne[:(]

Selvom det ikke er så lett får man bare tenke på det positive, at du er fruktbar. Er ikke alle som har den muligheten heller vennen. Uansett, jeg er veldig glad i deg og du er en toppers jente som fortjener baby i nærmeste fremtid. Sender deg en haug med babystøv, og masse gode klemmer[;)][;)]

Ååååååneiiiiii...... Huffameg..... Stakkar.

[:(][:(][:(][:(]

Uff...dette var trist... [:(] Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg og håper at det går passe greit med dere..... [:o]

Å nei! Det hadde jeg virkelig ikke forventet!!
Så utrolig trist! [:(]

åh nei så grusomt[:(]
dette fortjente du ikke i det hele tatt!
ord blir fattige.
kan ikke annet en å gi deg en stooooor trøsteklem!
ta vare på deg selv!

åh nei så grusomt
ord blir fattige.
ta vare på deg selv!

Off... dette var trist å høre... Sender deg mange gode klemmer

Dette var virkelig forferdelig trist å lese [:(]. Du hadde virkelig fortjent at dette skulle gå bra. Tenker på dere i denne vanskelige tiden. Ta vare på hverandre. Mange klemmer.

Å nei, stakkar jente.. Ingen fortjener å miste ett barn.. Mange tanker til deg KatrineIsabell...

ORIGINAL: camillajenta86

åh nei så grusomt[:(]
ord blir fattige.
ta vare på deg selv!

Huffff :( så trist....

Jeg griner her jeg sitter.... [:(] Fæle greier og det er så feil... Du skulle ha liten i magen duu....
Sender masse trøsteklemmer og håper det går fort å få ny spire i magen.

Back
Topp