Har litt cr-spørsmål til deg, for min kjære har sagt at i løpet av det neste året i alle fall er han nok 3500,- glad i meg....[:D]
tror du har svart på alt dette før, men i 3000 ulike tråder og jeg finner ikke frem til alt rett og slett!!! Så fint viss du gidder!
-kan man bruke bazzil og tilsvarende i den, eller tar den ikke så tykk kartong (såg nesten ikke ut som det i brosjyren?)
-Alt er databasert, så den er som en printer som skjærer/lager brettekanter i stedet for å printe streker? har jeg forstått riktig da??
-Følger det med filer på ting man kan "printe"?
-kan man lage ting selv på pc? F.eks kan den skjære ut bokstaver fra word??
-får man like detaljerte figurer som med qk??
Kom ikke på noe mer nå.....og er jo mulig jeg har misforstått hele greia da, men....hmmm...
tror du har svart på alt dette før, men i 3000 ulike tråder og jeg finner ikke frem til alt rett og slett!!! Så fint viss du gidder!
-kan man bruke bazzil og tilsvarende i den, eller tar den ikke så tykk kartong (såg nesten ikke ut som det i brosjyren?)
-Alt er databasert, så den er som en printer som skjærer/lager brettekanter i stedet for å printe streker? har jeg forstått riktig da??
-Følger det med filer på ting man kan "printe"?
-kan man lage ting selv på pc? F.eks kan den skjære ut bokstaver fra word??
-får man like detaljerte figurer som med qk??
Kom ikke på noe mer nå.....og er jo mulig jeg har misforstått hele greia da, men....hmmm...