kathmor

chrichri

Forumet er livet
er du hjemmealene igjen? hvor lenge er du d om gangen?

imponert, tenker d er slitsomt!

går du skole nå eller er du i permisjon? lang tid er d igjen av utd de? hva var d du gikk igjen?

hilsen nysgjerriper!

Du lager da liv her inne[8D][:D]

James reiste nå ja, i dag.. og da er jeg alene i 11 dager og det er ikke så gale[:D] Han var bare hjemme 4 dager denne ganga, det var han sist og.. så på rett under en mnd har vi kun sett han 1 uke [>:]

Jeg er i mammaperm, men jeg skal ta 1 eller 2 fag sånn på si. Ser det blir vrient, men jeg bare må prøve [:)] Går på BI - Markedsføring. Har 1 år igjen. GUD som jeg gleder meg til å være ferdig!!! Men på den andre siden så nyter jeg friheten det gir meg, muligheten til å ha seine morgene og å hente tidlig i barnehagen osv[:)]

Tar ikke du og utdannelse nå? I samma duren?

tar utdannelse ja, lærerskolen, ikke helt i samme retning[:-] går 2 året, må ha 3 (har mye fag fra før), så har max 1 år igjen, d blir DEILIG! nå er jeg lei av å leve av lite penger[&o]

skjønner d er vanskelig å studere, når du er så mye alene. kjenner jo d når jeg er alene m 1,hehe... så må prøve å bli ferdig før jeg evt. tenker på noen flere[:-]

men jeg skjønner ikke. hvordan kan du bli lærer på 3 år? har du noen skolefagrelaterte fag fra før av da eller?

ORIGINAL: Reinbue

men jeg skjønner ikke. hvordan kan du bli lærer på 3 år? har du noen skolefagrelaterte fag fra før av da eller?

jeg har en bachelorgrad i Kroppsøving[;)] + sosiologi ´+ ped på universitet

ORIGINAL: chrichri

åja.. da er jo 3 år mye. kunne du ikke bare tatt 120 stp i et par andre fag da, og så hadde du vært lærer?

ORIGINAL: chrichri

åja.. da er jo 3 år mye. kunne du ikke bare tatt 120 stp i et par andre fag da, og så hadde du vært lærer?

kunne jo gjort d + et år ped praktisk ped. men da ville jeg bare blitt lærer i kroppsøving + to fag, og d ville ha tatt like mange år. to fag (2 år) og 1 år med praktisk pedagogikk

men hadde jeg gått ferdig der jeg starta hadde jeg vært ferdig til sommeren[&o]. ikke samme krav på den nye skolen!

hvilket årstrinn vil du jobbe på da?

mellomtrinnet[;)]
men må si at motivasjonen for småtrinnet har økt dette halvåret også...
nå velger jeg matematikk for 5-10 da[:-] så sikter meg inn på mellomtrinnet, ungdomskolen[:D]

Back
Topp