KathMor!!!

Mommy86

Glad i forumet
Jeg er full av beundring!!!

Du har TO vakre, herlige, veloppdragne jenter, og mye gjør du helt alene.
Jeg er stum av beundring!!!

[;)][;)]Du skal være mentoren min når vi får 2.mann[;)][;)]

...bare så du vet det...

Nåååwww så koselig sagt - nå fikk du meg til å smile litt ekstra her [:D][:)] Kjempe hyggelig å høre sånt altså!

Ja jeg var heldig med at Emma var på best behavior i dag, og veldig takknemmelig for at lillebille har masse tålmodighet [8D][;)] Stolt over jentene mine da, og veier opp for de dagene hvor jeg vurderer den enveisbilletten for 1 person til bahamas [8D]

Greit nok at hun kanskje ikke er like frøken strøken alltid, lille Emma, men det er jo takket være deg at hun klarer å oppføre seg eksemplarisk nå og da[;)] Hehehe...poenget er jo at du er flink, og klarer deg mye alene. Og for det fortjener du masse skryt!!!

Og feiga tør jo ikke si det face to face

TUSEN TAKK altså! [:D] Må innrømme jeg synes det er koselig å høre det altså, virkelig! Spesielt når man føler noen ganger man kunne gjort jobben så mye bedre, de litt tunge dagene .. Men da ser det jo ut som ikke jeg gjør det så halvgærn´t alikavel [;)][:D]

Så koselig med skryt [:D]

Jeg kan skrive under på hvor tøft det er med 2 stykker. Så at du er så mye alene som du er og har så mye overskudd. Det er veldig godt gjort [:D]

Enig. du virker superflink, og med 2 barn, mye alene. [:D]

Back
Topp