Kathmor

tosmågull*

Glad i forumet
Siden det ikke ser ut som du har vært gravid noen gang ,så er jeg veldig nysjerrig på hva du spiser ( Bortsett fra cola[8D])

Behøver litt motivasjon, så gjerne kom med noen tips! [;)]

Hahaha [8D] Mye dritt faktisk [:o]..... noen dager mye og andre dager lite... ikke mye system.... Men frokost er ofte havregrøt sammen med emma sånn rundt 09, så spiser jeg mye lønsj ute, pasta, lasagne, pizza - meg og emma har mye pasta mat eller potetmiddger... Hver kveld har jeg en bolle chips og av og til litt sjokolade [8D] Så nå fordi jeg er trøtt og tiltaksløs på kvelden spiser jeg ikke mye etter 18 - skal ikke det være "bra" egentlig? [8|].. MEN jeg tenker veeeelidg lite på hva jeg spiser, prøver å bli bedre men....

Så er jeg en jævel på trilleturer, ikke nå i all snø og kulde - men "pleier" å gå 1-2 timer om dagen! Der er jeg flink! [:D]

Merker at det ikke "er som før", når jeg slutter å amme nå så må jeg passe på litt, for det er da jeg går opp igjen [&:][:)]

ORIGINAL: KathMor

Hahaha [8D] Mye dritt faktisk [:o]..... noen dager mye og andre dager lite... ikke mye system.... Men frokost er ofte havregrøt sammen med emma sånn rundt 09, så spiser jeg mye lønsj ute, pasta, lasagne, pizza - meg og emma har mye pasta mat eller potetmiddger... Hver kveld har jeg en bolle chips og av og til litt sjokolade [8D] Så nå fordi jeg er trøtt og tiltaksløs på kvelden spiser jeg ikke mye etter 18 - skal ikke det være "bra" egentlig? [8|].. MEN jeg tenker veeeelidg lite på hva jeg spiser, prøver å bli bedre men....

Så er jeg en jævel på trilleturer, ikke nå i all snø og kulde - men "pleier" å gå 1-2 timer om dagen! Der er jeg flink! [:D]

Merker at det ikke "er som før", når jeg slutter å amme nå så må jeg passe på litt, for det er da jeg går opp igjen [&:][:)]

Høres ut som min "diett" det der.. [8D] 

Bare jeg går ikke tur... [X(]

hmm, du har nok sikkert høy forbrenning... [:)] jeg hadde planer om lange trilleturer,men snuppa mi haaatet vogna si ,så det var ikke så enkelt [8|]

Jeg er så fæl og finne frem noe når ungene har lagt seg ... chips eller sjokolade.. belønning for en strevsom dag[;)][8|][8D] må lære meg at mat ikke er belønning[;)]

Noen har høøøøy forbrenning....[:@][:@]

[8D][8D][8D]

Etter julestria er over så satser vi på at det blir tid til mange flere trilleturer!![:D]

Mitt beste slanketips er:

Drit i å tenke på hva du spiser, spis når du er sulten og nyt maten.

Vi spiser for å leve, ikke lever for å spise.

Alle tror jeg har slanka meg( diett ting), men det har jeg ikke......bare spiser når jeg er sulten...dvs HELE tiden[8D]

*lister meg ut fra denne tråden*

høres ut som meg også... bortsett fra at jeg aldri spiser ute da[:-] men tar d der hjemme!

enig m maik1, man kan godt variere maten, men man må jo også kose seg[:D]

jeg vet hva hemmeligheten til kathmor er... SMÅ porsjoner.... [:)] ene dagen i Oslo holdt jeg på å gå i bakken.... heeelt tomt i magen...innså da hva forskjellen var... jeg fråååtser... hehe... en skål m chips for meg er hele posen oppi skåla, for henne er det en liiiten søøøt skål... [:D] hhehehee....
men men.... får heller ha mine ekstra kiloer jeg dah.... for jeg klarer ikke små måltider... da blir jeg slaaaack.... [&:][:D]
jeg går også ca 1 mil hveeer dag til vanlig... (1 t 45 min)... men ser ikke ut som en supermodell fordet nei.... (asså, dette r uten baby i magen jeg mener)

HAHA *ler* - for nesten dårlig samvittighet for å ha sulta deg når du var på besøk [8D] Men ja når du sier det så er det sant, jeg blir mobba fordi jeg er musespiser - spiser lite og saaaaaakte - skal vist være bra det og [:)]

HAHA *ler* - for nesten dårlig samvittighet for å ha sulta deg når du var på besøk [8D] Men ja når du sier det så er det sant, jeg blir mobba fordi jeg er musespiser - spiser lite og saaaaaakte - skal vist være bra det og [:)]

sikkert veldig bra... [:D] for jeg blir jo altfor mett når jeg spiser... men men.... blir ikke sulten så fort igjenn... men er vel noe m hva magen er vant til...[:D]

høres ut som ene venninna mi, som spiser en halv brødskive til frokost og pirker i middagen .når jeg spiser noe jeg liker er jeg flink å fråtse jeg og.. men prøver og ta små porsjoner da.

Back
Topp