Kathmor!

Ohhhhh weeeeeee [:D][:D][:D] KNALL!! [:D]

Tror kortet mitt har godt av å hvile litt etter den strabasiøse handelen av en MAC idag [8D]

Men altså : Gud så mye fint!! Får meg ikke helt til å kjøpe så dyre plagg til hun minste siden det ikke blir noen som kan arve, så sånn sett er Emma den heldige - da jeg vet at det kan bli brukt av minsta seinere [8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Ohhhhh weeeeeee [:D][:D][:D] KNALL!! [:D]

Tror kortet mitt har godt av å hvile litt etter den strabasiøse handelen av en MAC idag [8D]

Men altså : Gud så mye fint!! Får meg ikke helt til å kjøpe så dyre plagg til hun minste siden det ikke blir noen som kan arve, så sånn sett er Emma den heldige - da jeg vet at det kan bli brukt av minsta seinere [8D][:D]

Helt enig!!![;)] Har noen få dyre plagg etter Anna som jeg gleder meg til å bruke. Bl.a. noe Burberry!![:D] Stas å bruke igjen på lillesnuppa!![:)] Men så lenge jeg får plaggene i gave så tar jeg imot!!![:D][8D]

Overraskende nok så passa genseren enda...[;)] Så da kan jeg nok ikke sende deg den...[8D]

Så det spørs om du skal kjøpe 86/92 eller 98/104 til Emma da..[;)]

Gjore den? æææsjjj hehehehe [;)]
hmmm... må sjekke på Storo igjen i morra, synes den så litte bitte granne liten ut til å kjøpe så dyr.. hmm... Og neste str var 110 der - litt stor kanskje [8D]

ORIGINAL: KathMor

Gjore den? æææsjjj hehehehe [;)]
hmmm... må sjekke på Storo igjen i morra, synes den så litte bitte granne liten ut til å kjøpe så dyr.. hmm... Og neste str var 110 der - litt stor kanskje [8D]

Det blir nok liitt stort ja...[8D] Litt sumt når det er sånne doble størrelser, for forskjellen blir så stor.
Men gjør jo ikke noe om du kjøper 98/104 da, bare brette opp armene litt..[;)]

Back
Topp