KATHMOR!!!!

snublefot08

Glad i forumet
Nå har jeg sittet å oppdatert meg med gamle tråder, har ikke vært her på en stund, og hva ser jeg?! IKKE ET ENESTE BILDERAS AV ISABELLE.............................[:(][8|]

er bare det at bildene på kamera er så store at det ikke går med image shack.... må gjøre det via face... Men må kanskje gjøre det bare[8D] Til mandag - loooover!! Fra fødsel og hele den føste mnd [:D]

ORIGINAL: KathMor

er bare det at bildene på kamera er så store at det ikke går med image shack.... må gjøre det via face... Men må kanskje gjøre det bare[8D] Til mandag - loooover!! Fra fødsel og hele den føste mnd [:D]

tenk at det har gått så fort!!! himmel og hav!

ORIGINAL: Ninnimamma

ORIGINAL: KathMor

tenk at det har gått så fort!!! himmel og hav!

Jeg vet [:o] Hun er 4 uker i dag... På søndag er hun 1 hel mnd.... Får litt panikken jeg, det går virkelig så altfor fort! Derfor jeg bare nyyter henne, vil bare holde på henne hele tiden, snuse inn den gode babylukta og bare kose og klemme.... Får nesten tårer i øynene jeg av å tenke på det [:o]

Back
Topp