Kathmor!!!

Vand

Forumet er livet
Nå gir du deg med sytinga di!!! [>:]

Løsningen-------> MO I RANA!!!! 

ORIGINAL: Vand

Nå gir du deg med sytinga di!!! [>:]

Løsningen-------> MO I RANA!!!! 

Eller som nevnt før: LAMBERTSETER[:D]

Nei da - jeg ska syte heilt til jeg får krampe i storetåa [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Nei da - jeg ska syte heilt til jeg får krampe i storetåa [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Du er godt på vei til det, så jeg regner med at du ringer friluftsbarnehagen her i neste uke! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Du er godt på vei til det, så jeg regner med at du ringer friluftsbarnehagen her i neste uke! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Ja, men kan jeg ikke bare sende henne opp dit? SÅ kan du ha Little Miss Tantrum i ukene - så slipper jeg å tenke på barnehage I DET HELE TATT [8D]

Næi næi næi..... Kath skal bli Kollen-frue - som Bublizz[8D][8D][8D][8D][8D]

Ja, men kan jeg ikke bare sende henne opp dit? SÅ kan du ha Little Miss Tantrum i ukene - så slipper jeg å tenke på barnehage I DET HELE TATT [8D]

NADA PROBLEMOS!!!! [8D][8D][8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Buble

Næi næi næi..... Kath skal bli Kollen-frue - som Bublizz[8D][8D][8D][8D][8D]

Fortell mere om dette - er nysgjerrig jeg!! Tenk Holmenkollenfrue gitt!! [8D]

Back
Topp