Kathmor.. *Shoppingtråd*

*MissMe*

Gift med forumet
Var ikke denne fin også???[8D]

Har lyst på annahvert plagg fra Memini....[&:][8D] Var så mye fint.
Lurer på å kjøpe den store versjonen av den røde kjolen til Anna, så hun matcher lillesøster.

Så har jeg lyst på den rosa kjolen med tyllskjørt på...

Skulle vært rik!!![8D]

EEEEELSK

Ja fader... hvorfor heter man ikke Trump eller Fredriksen til etternavn [:@][8D]

jeg elsker memini.. kjøper de som regel på salg! har hatt noen av de jumperene med tekst på.. " lillesøster" " storebror" " sjefen" OSv[8D]

Oj så mye fint!!!! må nok bestille noe her ja....

ORIGINAL: tingeling1

Farlig!!![;)] Må vise hva du har bestilt da!!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Må bare vente på ny lønning [8D] Men har sett meg ut julekjoler til jentene ja! [:D]

Må bare vente på ny lønning [8D] Men har sett meg ut julekjoler til jentene ja! [:D]

Hvilke da??[:D]

Har prøvd å sette inn bilde, men får det ikke til... Har mannens pc, og der er ikke den firkanten som man pleier å trykke på når man skal sette inn bilder [8|] Men tenker på den lilla kjolen med et hjerte på og små blomster, også den lyserosa med tyllskjørt [:)] Også fikk jeg veldig lyst på en sånn fleecedress i lilla til hver av jentene [:)]

Ohhhh - heldige jentene dine tingeling!! [:D]

Har prøvd å sette inn bilde, men får det ikke til... Har mannens pc, og der er ikke den firkanten som man pleier å trykke på når man skal sette inn bilder [8|] Men tenker på den lilla kjolen med et hjerte på og små blomster, også den lyserosa med tyllskjørt [:)] Også fikk jeg veldig lyst på en sånn fleecedress i lilla til hver av jentene [:)]

Nyyydelig!!! Har så lyst på den rosa med tyllskjørtet...[:D] Liker så godt de duse fine fargene med det gråe til..

Det er MASSE fint, men det er faktisk for kjedelig fargemessig til mine jenter[8|] Jeg ELSKER sånne duse farger, men de kler FARGER best[;)]

Snupa mi kler nok også farger godt, men noe lyst og dust klarer vi!!![;)]

Svigermor ringte meg i dag og lurte på om jeg vill ha den rosa med tyllskjørtet, for ho såg den i butikken og klarte ikke glemme den og ville kjøpe den til snuppa!!![8D][:D][:D]
Litt morsomt da..
Da blir snuppa fiiin!!!

Så skal ho strikke tovede innetøfler som ligner på UGGS. [;)] Herlig!!

AU[&:] Fikk vondt i lommeboka!

*sniker meg ut igjen*

Back
Topp