kathmor og lykke79

Hello_Cupcake

Elsker forumet
Skal dere fremdeles trene i morgen?

Jeg er i hvertfall super klar [:D]

Småflau.. Men etter superutslitt og minisammenbrudd i helga, så har jeg havnet hos mamma i Ski i dag.. Hadde jo tilogmed meldt meg på timen, men nå må jeg bare stå over. Men si fra hvordan det har gått og om dere skal fortsette på timen da, for har fortsatt lyst til å få prøvd den!

Og kos dere masse[:)]

Uff da. Men da er det godt å få litt støtte og hjelp fra mamma.

Skal si fra hvordan timen har gått. Litt spennende siden man skal ha med babyen inn. Min har blitt sånn som bare skal ha mat når han vil, så håper det passer med amming og soving.

HUff da lykke - stor klem til deg [:o]

Jepp jepp Cupcake - jeg stiller!! Sånn ca 11.30 på utsiden????? [:D]

Ja, mammaer er gode å ha[:)] Veldig gode[:)]

Ha en knallbra treningsøkt jenter, og gi rapport da![:)]

Timene er veldig tilrettelagt, for man kan bare amme eller skiftebleie hvis det er behov. Og hvis babyen sover kan man bruke vekter :-)

ORIGINAL: derma

Timene er veldig tilrettelagt, for man kan bare amme eller skiftebleie hvis det er behov. Og hvis babyen sover kan man bruke vekter :-)

Så bra. Bør man ha med teppe som babyen kan ligge på? eller kan man ha med vognbagen inn?

ORIGINAL: Hello_Cupcake

ORIGINAL: derma

Så bra. Bør man ha med teppe som babyen kan ligge på? eller kan man ha med vognbagen inn?

Javisst, du kan ta med vognbaggen eller et teppe inn.

Back
Topp