kate!

Angelicka

Forumet er livet
Nå er det jaggu meg ikke mange dagene til du skal på forsamtalen[:D] Nervøs? Spent?

Så koselig med egen tråd[:D]

Litt spent ja, gruer meg til UL (litt for lenge siden sist nå). Men gleder meg til å få en skikkelig samtale med han. Kanskje få noen svar og diverse.

Blir en lang dag da, reiser med fly fra gardermoen halv syv om morgenen. Må være der en time før+kjøretid på 2 timer. Fly hjem med mellomlanding i Bergen klokka ni på kvelden. Og kjøre hjem da (rundt 23). Men alt for å komme til Hausken, har jo hørt sååå mye skryt om han. Da får det være greit med reiseruten.

Blir veldig spennende å høre hva han sier, og hva han mener. Hva sjansene være er osv. Gru/gleder meg!

11 dager igjen!

Ja da blir kjempe spennande[:D][:D]

Håpar du kommer raskt i gong[:)]

Under to uker til du er igang nå, det blir spennendes å følge deg på ferden. Krysser alt jeg har for deg.

Håper at du snart er igang nå, synes du er tøff jeg , men må mann så må mann og ønsket om et barn er iallefall veldig sterkt hos dere, håper at det blir deres tur snart vennen.

Det ordner seg nok helt fint kate! Jeg føler meg i hvert fall veldig komfortabel med Hausken. Jeg er heldig som bare bor 5-10 minutt unna da. Skjønner at det blir litt stress med å ta fly og det hele[&:] Men det er vel verdt det i lengden tenker jeg[:)]

ORIGINAL: Angelicka24

Det ordner seg nok helt fint kate! Jeg føler meg i hvert fall veldig komfortabel med Hausken. Jeg er heldig som bare bor 5-10 minutt unna da. Skjønner at det blir litt stress med å ta fly og det hele[&:] Men det er vel verdt det i lengden tenker jeg[:)]

Ja det er helt greit med lang reisevei bare jeg føler at jeg er i trygge hender[:)] Det er det viktigste.
Det er jo flere som har anbefalt han, og skryter av han, så har stooor tro på at jeg har valgt rett.

Back
Topp