Katastrofale julekortbilder *BILDETRÅD*

Skrållan

Forumet er livet
Jeg har holdt på en god stund for å ta julekortbilder, men jeg har ikke så enkle modeller! [8D][:D]

Her er et sinnsykt bilderas av de bildene som IKKE blir sendt ut til slekt og venner i år!

Dette ble jo faktisk litt koselig da! [:)]

Hærlige bilder[:D][:D][:D][:D]

Spesielt bilde nr 3[:)]

Hehe..så hærlige!![:D][:D]

Skal ta julebilder senere i dag...lurer på hvordan det går...[:-][:D]

Jeg ser nå at jeg glemte bildet der begge står og rekker tunge... vent litt, så skal jeg ta med det også, hehe!

Cissi. LYKKE til, du trenger det, mohahaha! [:D][:D]

ORIGINAL: suki

Hehe! Artig og frustrerende på en gang! [:D]

Ja, du kan tro jeg har gitt opp mange ganger, hahaha!

åååå, så søte nisseunger[:)] spesielt bra det med ida når hun ser litt sur ut[:D] bilde nr 5!

ORIGINAL: Skrållan

Jeg ser nå at jeg glemte bildet der begge står og rekker tunge... vent litt, så skal jeg ta med det også, hehe!

Jau jau, da var det gjort men tror jeg må ta nye en annen dag...e jo typisk at en unge ikke skal være i humør[:-]...så nesten alle bildene e ubrukelige....ble tilslutt at jeg bare tok tullebilder for det var jo GØY det!![8D]

Jeg digga nummer 5, med en sur Ida og Tobben som stikker av. Det m¨jo bli årets julekort[:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

åååå, så søte nisseunger[:)] spesielt bra det med ida når hun ser litt sur ut[:D] bilde nr 5!

hehe, ja sånn ser Ida ut store deler av dagen! [8D]

ORIGINAL: LurveTufsa!!

hihi søte nisseunger da[:D][:D]

Her skal vi få tatt bilder i mårra[;)] har sånn gratis fotografering på senteret her (julegateåpning) gjorde det i fjord, funka bra[:)] unga satt fint og vi betaler 200kr for 20 kort med konvolutt, verdt penga!![:D][;)]

Ja, det er jo ikke så ille pris på litt mer proff fotograf! [:D]

ORIGINAL: ~Cissi~

Jau jau, da var det gjort men tror jeg må ta nye en annen dag...e jo typisk at en unge ikke skal være i humør[:-]...så nesten alle bildene e ubrukelige....ble tilslutt at jeg bare tok tullebilder for det var jo GØY det!![8D]

Hehehehe! Vi må få se dine tullebilder etterhvert også [:)]

ORIGINAL: Looney

Jeg digga nummer 5, med en sur Ida og Tobben som stikker av. Det m¨jo bli årets julekort[:D]

Hehe, spørs om det ikke blir bestilt noen av den typen også, det viser i allefall hverdagen her i huset helt perfekt! [:D]

Jau jau, da var det gjort men tror jeg må ta nye en annen dag...e jo typisk at en unge ikke skal være i humør[:-]...så nesten alle bildene e ubrukelige....ble tilslutt at jeg bare tok tullebilder for det var jo GØY det!![8D][:D]

Ja, men tror ikke jeg skal legge ut 137 bilder her[X(]...men skal plukke ut noen så dere kan få se mine flotte/sure nisseunger...[:D][8D]

Jau jau, da var det gjort men tror jeg må ta nye en annen dag...e jo typisk at en unge ikke skal være i humør[:-]...så nesten alle bildene e ubrukelige....ble tilslutt at jeg bare tok tullebilder for det var jo GØY det!![8D][:D]

Ja, men tror ikke jeg skal legge ut 137 bilder her[X(]...men skal plukke ut noen så dere kan få se mine flotte/sure nisseunger...[:D][8D]

JAAAAA!! [:D][:D]

Hehe, det der ser ganske så kjent ut! Bare at jeg har 4!!!!!!!!!!!! jeg skal prøve å få på et bilde [8|]

ORIGINAL: suki

Hehe! Artig og frustrerende på en gang! [:D]

Back
Topp