Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene
Så søte de er! Morsomme bilder da [:)] Den drakta til Tobben - hvilken str. er det? Har den i jenteversjon fra ifjor, men trodde kanskje den var for liten til Adelèn i år... Meeen kanskje jeg er heldig. Har nemlig ikke funnet noen fin nissedrakt til henne i år.

ORIGINAL: Zlimet
Herremin å søte de er da Skrållan [:)]
Og Lille Mia da, nydelig er ho[:)]
Det sjarmisblikket der vil lure mangt et mannfolk om noen år [:)]

ORIGINAL: Skrållan
Tusen takk for all ungeskrytet jenter! [:D][:D] De ER jo herlige, selv om vi sliter max med Idatrass for tiden, og jeg innimellom har lyst til å bare pakke henne der hun kom i fra... [8|] Så det er litt koselig å se bilder av henne, se henne smile og vite at hun faktisk er litt koselig hun også [;)]
Og HERLIGE Miusen da!!Det sjarmisblikket der vil lure mangt et mannfolk om noen år [:)]

ORIGINAL: Black Beauty
ORIGINAL: Skrållan
Tusen takk for all ungeskrytet jenter! [:D][:D] De ER jo herlige, selv om vi sliter max med Idatrass for tiden, og jeg innimellom har lyst til å bare pakke henne der hun kom i fra... [8|] Så det er litt koselig å se bilder av henne, se henne smile og vite at hun faktisk er litt koselig hun også [;)]
Og HERLIGE Miusen da!!Det sjarmisblikket der vil lure mangt et mannfolk om noen år [:)]
De kan komme og prøve seg