Katastrofale julekortbilder *BILDETRÅD*

Skrållan

Forumet er livet
Mamma Propell nevnte en sånn tråd, her kommer den! Jeg har nemlig lagt over julekortbildene våre, og her kommer et sinnsykt bilderas av bildene som IKKE blir sendt ut til slekt og venner i år [8D]

Hiv inn deres dere og! [:D]

Dette ble jo faktisk litt koselig da! [:)]

He he syns det var mange bra jeg, ikke sånn typiske julebilder [:)] men favoritten er gjeipe bildet på facebook [:D]

Ikke så veldig julete bilder nei [;)][:)]

Det ble et som faktisk ikke ble så ille da, i allefall Ida smiler godt på det bildet. Men det får dere ikke se enda, skal vente til litt nærmere jul og lage signatur av det [:)]

En ting er sikkert da Skrållan, du har noen veldig søte barn! [:)]

ORIGINAL: Fru Harefrøken

En ting er sikkert da Skrållan, du har noen veldig søte barn! [:)]

Hehe, takk for det! [:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Så søte de er! Morsomme bilder da [:)] Den drakta til Tobben - hvilken str. er det? Har den i jenteversjon fra ifjor, men trodde kanskje den var for liten til Adelèn i år... Meeen kanskje jeg er heldig. Har nemlig ikke funnet noen fin nissedrakt til henne i år.

Den er i str 86 - så den er litt liten. Men jeg fant ut at han fikk bare ha den i år, så får han heller arve den Ida har på neste år, så får hun seg en ny istedet.

hehe... så herlig de er!!!! [:D][:D][:D]
Mange fine, koselige. tulle bilder syns jeg - kan bli artig på et julekort det!! [:)]

Så herlige de er[:D]

Tenkte jeg skulle ta bilder i helga når stedattera mi kommer, men litt dumt med mini full av prikker[&:] Så i rå blir det nok to bilder på julekortet- ett av henne og et av han[;)][8D]

her ble det ingen katastrofale, faktisk veldig fornøyd med fotograferingen, men her er noen som ikke blir sendt........

lille tristusen

prøver å pose[;)]

liten sjarmis[:)]

Herremin å søte de er da Skrållan [:)]

Og Lille Mia da, nydelig er ho[:)]

ORIGINAL: Zlimet

Herremin å søte de er da Skrållan [:)]

Og Lille Mia da, nydelig er ho[:)]

Takk[:)]

Gud så herlige unger du har Skrållan[:)][:)] Syns det bildet hvor Tobben ser opp på Ida som gjør grimase mot kamera var så herlig jeg. Husker ikke hvilket nr i rekken det var, men aldeles herlig uttrykk på lillemann der altså[:)][:)]

Black Beauty: Mia er jo bare verdens skjønneste[:)][:)] Og for en flott liten modell hun er[:)][:)]

Tusen takk for all ungeskrytet jenter! [:D][:D] De ER jo herlige, selv om vi sliter max med Idatrass for tiden, og jeg innimellom har lyst til å bare pakke henne der hun kom i fra... [8|] Så det er litt koselig å se bilder av henne, se henne smile og vite at hun faktisk er litt koselig hun også [;)]

Og HERLIGE Miusen da!! Det sjarmisblikket der vil lure mangt et mannfolk om noen år [:)]

Syns du har to skjønne og morsomme barn jeg skrållan!!!
Sånne der bilder er jo bare herlig, og de viser sannheten [;)][:D]

Så nydelige barn du har,ingen tvil om det
Synes det var mange bra bilder jeg [:)]
Geipe bilde va jo morsomt [:)]

Black beauty : så nydelig Mia er

ORIGINAL: Skrållan

Tusen takk for all ungeskrytet jenter! [:D][:D] De ER jo herlige, selv om vi sliter max med Idatrass for tiden, og jeg innimellom har lyst til å bare pakke henne der hun kom i fra... [8|] Så det er litt koselig å se bilder av henne, se henne smile og vite at hun faktisk er litt koselig hun også [;)]

Og HERLIGE Miusen da!! Det sjarmisblikket der vil lure mangt et mannfolk om noen år [:)]

De kan komme og prøve seg

Hehe, så herlige bilder av de skjønne barna dine. Ida må vel være utrolig lik deg?! [:D]

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Skrållan

De kan komme og prøve seg

Hehe! [:D]

ORIGINAL: Elinex

Hehe, så herlige bilder av de skjønne barna dine. Ida må vel være utrolig lik deg?! [:D]

Ja, Ida har blitt veldig lik meg! [:)][:)] ...både i utseende og personlighet - på godt og vondt [8D]

Ellers; tuuuusen takk jenter!!

Back
Topp