Kastrert hannkattene mine.

mammatilgutt

Elsker forumet
Noen her inne som har kastrerte hannkatter som husker om det luktet vondt i huset den dagen katten ble kastrert? Syns det lukter skikkelig vondt av kattene mine :/ håper lukta gir seg!

Her er både hunkattene og hankatten kastrert, jeg merket ikke noe annerledes lukt når de ble kastrert, eller luktet vel litt sånn sykehus/medisin av hankatten når han kom hjem, men ikke noe sær lukt Hehe :) også vet jeg at ihvertfall hannkattene har litt stram lukt på pisset sitt og den lukta kan henge igjen litt etter dem er kastrert, men forsvinner igjen :)

Her er både hunkattene og hankatten kastrert, jeg merket ikke noe annerledes lukt når de ble kastrert, eller luktet vel litt sånn sykehus/medisin av hankatten når han kom hjem, men ikke noe sær lukt Hehe :) også vet jeg at ihvertfall hannkattene har litt stram lukt på pisset sitt og den lukta kan henge igjen litt etter dem er kastrert, men forsvinner igjen :)

Hørtes veldig ut som det er sånn lukt jeg har i huset i dag :P blir sikkert litt forsterket når det er to hannkatter som er blitt kastrert :P bra den lukta forsvinner :)

Ja her lukta det veldig av katten vår, tror nok det var for at han hadde tissa på seg i buret når han var bedøvet :P

Luktet ingenting av min hankatt etter han var kastrert..

Eg la ikkje merke til noko, men dei har jo vore i narkose så det kan godt tenkjast at dei tar tissa på seg?

Back
Topp